پاویون ملی ایران در جیتکس ۲۰۱۷ برپا می شود

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر، اتحادیه صادرکنندگان نرم افزار ایران برای دعوت به حضور شرکت‌های ICT ایرانی در نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۷ دبی به عنوان بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات منطقه خاورمیانه، فراخوان داد.

این اتحادیه اعلام کرد: همزمان با برگزاری نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۷ ایجاد پاویون جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه توسط اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‌افزار ایران با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و حمایت مالی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف معرفی توانمندی های تولیدی، سرمایه گذاری و صادراتی کشور در فاوا قطعی شده است.

این پاویون پیش از این نیز در دو سال متوالی و از سال ۲۰۱۵ در جیتکس تشکیل شده و ملاقات­های تجاری ویژه (B۲B) را میسر کرده است. امسال نیز با رایزنی صورت گرفته، شرکت‌های حاضر در پاویون ملی ایران از امکاناتی نظیر غرفه‌سازی شکیل و مدرن، ملاقات‌های B۲B از پیش تعیین شده، مترجم تخصصی، مشاوره‌ تنظیم و عقد قرارداد و معرفی جهت اخذ تسهیلات بانکی ارزان برای پوشش هزینه‌ها و پشتیبانی از قراردادها برخوردار می‌شوند.

برای نخستین بار شرکت‌های نوپا و نوآور ایرانی می‌توانند در بخش ویژه‌ این نمایشگاه حضور یابند و سمینار معرفی توانمندی ها و پتانسیل­های ICT کشور در حوزه­ تولید، سرمایه­ گذاری و صادرات نیز در جیتکس برگزار می­ شود .

نمایشگاه فناوری اطلاعات جیتکس هرساله برای معرفی جدیدترین دستاوردهای فناوری با حضور شرکت­هایی از سراسر جهان در دوبی برگزار می­ شود و شرکت­های مطرح منطقه و جهان در آن به معرفی آخرین خدمات و محصولات ارائه شده خود می­ پردازند.

طبق آمار منتشره سال گذشته ۵۹ درصد شرکت­های فناوری محور از جیتکس به عنوان نخستین نقطه برای معرفی محصولات و خدمات خود به بازار فناوری استفاده کرده ­اند و ۸۰ درصد این شرکتها موفق شدند که در خلال نمایشگاه حداقل دو قرارداد تجاری منعقد کنند. از این رو حضور شرکت­های فناوری محور ایرانی در جیتکس و در قالب پاویون رسمی جمهوری اسلامی ایران می­ تواند فرصت مناسبی برای شرکت­های ICT داخلی باشد.

نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۷ از شانزدهم تا بیستم مهرماه سال جاری در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می­ شود.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x