وعده تخصیص اعتبارات جبران صدمات زلزله خراسان رضوی

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: دستگاه‌های اجرایی مسئول موظفند تا پایان مهرماه ۲۰۰۰ واحد مسکونی برای زلزله‌زدگان خراسان رضوی بسازند.

به گزارش ایسنا، محمدباقر نوبخت امروز ۲۲ مرداد ماه در نشست شورای استانی مدیریت بحران خراسان رضوی، اظهار کرد: بر اساس برآورد اولیه خسارت ناشی از سیل در خراسان رضوی ۱۴۹ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی افزود: سیل ۲۰ مرداد جاری دومین حادثه غیر مترقبه ای است که امسال در خراسان رضوی رخ داده است، اما این حوادث نشان می دهند آنچنان هم این حادثه ها غیرمترقبه نیستند و تجاور انسان به ساختار طبیعت یکی از علل اصلی بروز آن ها است.

سخنگوی دولت یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است با تخصیص همه اعتبارات موردنیاز، دستگاه های اجرایی مسئول تا پایان مرداد سال جاری ۱۰۰۰ واحد و تا پایان مهر ماه آتی در مجموع ۲۰۰۰ واحد را به اتمام رسانده و تحویل دهند. 

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به تصویب ۱۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی و کمک به زلزله زدگان خراسان از سوی هیات دولت، افزود: ۴۰ میلیارد تومان از این میزان کمک بلاعوض و ۶۰ میلیارد تومان برای تسهیلات بازسازی خانه‌های خسارت دیده تخصیص می‌یابد. 

نوبخت یادآور شد: امسال دولت باید ۱۵ هزار و ۲۵۲ میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم کشاورزان پرداخت کند که بار سنگینی است. همچنین سال گذشته فقط ۴۰۰۰ میلیارد تومان مازاد بر اعتبارات برای برنامه تحول نظام سلامت در کشور پرداخت شد در حالی که در سال گذشته قیمت حامل‌های انرژی هیچ افزایشی نداشته است.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x