وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وارد باکو شد

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران،هنگام ورود در فرودگاه حیدرعلی اف باکو به خبرنگار روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، گفت: این سفر به منظور توسعه همکاری های منطقه ای با کشورهای واقع در شمال ایران برنامه ریزی شده است .
آذری جهرمی هنگام ورود، مورد استقبال جواد جهانگیرزاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور آذربایجان قرار گرفت .
وی در مورد برنامه های سفر خود به باکو ، اظهارداشت: در این سفر یک نشست چهارجانبه با وزیران ارتباطات روسیه ، جمهوری آذربایجان و ترکیه خواهیم داشت .
جهرمی گفت: در این نشست چهارجانبه درباره توسعه بازارهای منطقه ای مذاکره خواهیم داشت به نحوی که بتوانیم بازارهای حوزه ارتباطات و فن آوری اطلاعات را به اشتراک بگذاریم .
وی ، برنامه ریزی در خصوص تبادل اطلاعات و تجارب در حوزه کسب و کار های نو پا ، توسعه صادردات و ایجاد اشتغال در این کشورها را از موضوعات مورد مذاکره در این نشست چهار جانبه عنوان کرد .
وی درباره حضور جمهوری اسلامی ایران در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی ارتباطات ، نوآوری و فنآوری پیشرفته ‘ باکوتل – ۲۰۱۸ ‘ اظهار داشت : در این نمایشگاه ۱۴ شرکت ایرانی حضور فعال خواهد داشت و شرکت های ایرانی به دنبال جذب بازار در جمهوری آذربایجان هستند .
وی تصریح کرد: سال گذشته پنج شرکت ایرانی در این نمایشگاه بین المللی حضور داشتند که از میان آنها ، دو شرکت توانست وارد بازار این کشور شوند امسال نیز با حمایت وزارت ارتباطات شرکت های ایرانی بصورت فعال در این نمایشگاه حضور می یابند .
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات کشورمان گفت : در قالب این سفر با جمهوری آذربایجان در پنج محور ، شامل توسعه همکاری در حوزه فضایی و ترانزیت ارتباطات بین المللی ، کسب و کار نوپا ، پست و تبادل تجربیات و آموزش مذاکره خواهیم کرد.
جهرمی افزود : امیدواریم ثمره مذاکره فشرده با این چند کشور را در قالب انعقاد تفاهمنامه داشته باشیم ، همچنین شرکت ایرانی بتوانند به بازارهای جدید دسترسی پیدا کنند.
نمایشگاه و همایش بین المللی «باکو تل-۲۰۱۸′ فردا سه‌شنبه در مرکز نمایشگاهی باکو گشایش می یابد .
نزدیک به ۲۰۰ شرکت از ۲۰ کشور توانمندی های خود را در حوزه های ارتباطات ، فن آوری های پیشرفته خود را در این نمایشگاه به نمایش می گذارند.
خاورم ** ۳۳۷**۱۵۷۹

انتهای پیام /*

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x