[ad_1]

ابراهیم درستی نایب رئیس اتاق اصناف ایران گفت: در استان تهران بالغ بر ۴۰۰ هزار واحد صنفی داریم که بین ۳۵ تا ۴۰ درصد آنها بدون مجوز هستند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از واحد مرکزی خبر، او با تأکید بر اینکه بازرسی ها از طریق اتاق اصناف و  اتحادیه باید بیشتر باشد، اضافه کرد: از سوی دیگر، افزایش بی رویه مجوز ها نیز مشکلات را بیشتر می کند.

درستی افزود: تا اوایل سال ۹۵ با هماهنگی های خوبی که با نیروی انتظامی داشتیم بسیاری از واحدهای صنفی بدون مجوز پلمپ شدند.

 امامی امین، معاون استانداری تهران نیز در ارتباط تلفنی با برنامه گفتگوی ۱۸:۳۰ چهارشنبه تصریح کرد: حدود ۴۴۳ هزار واحد صنفی داریم که از میان آنها ۸۰  هزار واحد بدون پروانه است.

وی اضافه کرد: با همکاری تنگاتنگ دستگاه های مربوطه مثل استانداری، اتاق اصناف و اتاق بازرگانی فعالیت ها به سمت قانونی شدن و گرفتن پروانه کسب افزایش یافته است و این روند با شیب مناسبی در حال انجام است.

امامی امین ابراز امیدواری کرد که در دو سال آینده کلیه واحدهای صنفی پروانه کسب داشته باشند.

در ادامه، ابراهیم درستی نایب رئیس اتاق اصناف با بیان اینکه تعامل و هماهنگی برای کسب پروانه بیشتر شده و موانع سر راه کسب پروانه برداشته شده است از تعدد واحدهای صنفی انتقاد کرد و گفت: باید با برنامه ریزی های مناسب رسته های برخی از واحدهای صنفی ادغام یا اصلاح شوند.

امامی امین درباره تاثیر و مشکلات فعالیت واحدهای بدون مجوز بر واحدهای دیگر گفت: فعالیت واحدهای بدون مجوز کنترل را سخت تر می کند و امنیت شغلی واحدهای صنفی هم نوع به خطر می افتد. وقتی واحد صنفی مجوز کسب می گیرد مکلف به پرداخت عوارض و مالیات می شود در کنار او واحد صنفی که مجوز و پروانه ندارد عوارض و مالیات پرداخت نمی کند و امنیت شغلی واحدهای دیگر را به خطر می اندازد. 

بیشتر بخوانید :  حسن‌پور: حجتی پدر کشاورزی ایران است

 او گفت: با هماهنگی واحدهای زیرساخت و اتاق اصناف و وزارت صنعت و معدن در صدد هستیم که در آینده ای نزدیک مشکلات واحدهای صنفی زودتر حل شود. مشکل ما ۸۰ هزار کاربر را شامل می شود که تصمیم داریم با ارائه تسهیلات و شرایط آسان با سرعت بیشتری ظرف یکی دوسال آینده مشکل را اساسی و ریشه ای حل کنیم.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی ایران و آلمانانتقال پول به پی پالانتقال پول به حساب خارج از کشورتجهیزات شبکه برقتحقیق در عملیات 2 حمل و نقلترخيص خودرو زنجانترخیص کار بندر امامترخیص کار تبریزترخیص کار خرمشهریترخیصکار گمرک بندر عباسحکم بیت کوینحمل و نقل فجر جهادحواله پی پالحواله يورو داخليخدمات پست سریعخرید vpn از سرور امریکاخرید از ebay در شیرازخرید اینترنتی دلارخرید تبلت amazon kindle fire hdخرید تجهیزات سنگنوردیخرید خط تولید خلال دندانخرید خط تولید گلابخرید دلار فیبوخرید کتاب خارج از ایرانخرید لباس آمازونخرید موبایل از خارج کشورسامانه ترخیص خودرو اروندسامانه ی خرید اینترنتی بلیط قطارسایت اینترنتی ebayصادرات الصين 2013صادرات به عمانصادرات هندوانه به اماراتصرافی خیابان وزراظرفیت دکتری عمران حمل و نقلفروش خط تولید یخچالفروش خط تولید یونولیت سقفیفناوری اطلاعات در حمل و نقل هواییقوانین گمرکی وارداتقیمت حمل بار از چینقیمت حواله دلار و یوروكارگو فرودگاه امام خمينيکارگو شیپگمرک عوارضنرخ ترخیص کالا از گمرکهزینه حمل هوایی بار از چینهزینه های حمل دریاییواردات ابزار دقیقواردات زیر 1000 دلارواردات لوازم جانبی از چینویزا کارت و مستر کارت مجازی

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها