[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: چشم‌انداز ناامیدکننده اقتصاد جهان، نگرانی‌های تجاری و پیش‌بینی‌ شرکت‌ها حال‌وهوای بازار را بدتر کرده است و همین موجب شد وال‌استریت در پایان معاملات بامداد امروز سقوط کند.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس به نقل از رویترز، بامداد امروز درحالی که چشم‌انداز ناامیدکننده اقتصاد جهان، نگرانی‌های تجاری و پیش‌بینی‌ شرکت‌ها حال‌وهوای بازار را بدتر کرد، وال‌استریت سقوط کرد و نوار رشد ۴ روزه آن پاره شد.

 پس از این که لری کودلاو، مشاور کاخ سفید، گزارش فایننشال تایمز در مورد این که ترامپ پیشنهاد چین برای مذاکرات تجاری مقدماتی را نپذیرفته است را رد کرد، هر سه شاخص وال‌استریت سودهای خود را از دست دادند.

 با این همه، شاخص‌های اس‌اندپی و نزدک و داوجونز، هر سه، بدترین سقوط یک روزه خود از ۳ ژانویه تا کنون را ثبت کردند.

 این درحالی بود که روز دوشنبه صندوق بین‌المللی پول پیش‌بینی خود از رشد اقتصادی جهان را کاهش داد و چین هم تایید کرد که به کمترین رشد اقتصادی خود در ۲۸ سال اخیر دست یافته است.

 چاک کارلسون، مدیر اجرایی ارشد در شرکت خدمات سرمایه‌گذاری هورایزن، می‌گوید: خبرهای منفی سنگینی در مورد رشد اقتصادی جهان و کند شدن اقتصاد چین وجود دارد و انتشار درآمدهای شرکت‌ها نمی‌تواند آن را خنثی کند.

او ادامه داد: این هفته شرکت‌های زیادی درآمدهای خود را اعلام خواهند کرد و تحولات بازار بین آمار شرکت‌ها و ناامیدی از اقتصاد جهانی و چین، در نوسان خواهد بود.

در پایان معاملات سه شنبه شب(بامداد امروز به وقت تهران) میانگین صنعتی داو جونز ۳۰۱.۸۷ واحد یا ۱.۲۲ درصد سقوط کرد و به سطح ۲۴۴۰۴.۴۸ واحد رسید. اس‌اندپی۵۰۰ هم ۳۷.۸۱ واحد یا ۱.۴۲ درصد سقوط کرد و به ۲۶۳۲.۹ واحد رسید. کامپوزیت نزدک ۱۳۶.۸۷ واحد یا ۱.۹۸ درصد از ارزش خود را از دست داد و به سطح ۷۰۲۰.۳۶ واحد رسید.

بیشتر بخوانید :  شعبه های بانک صنعت و معدن در گیلان راه اندازی شود

 حجم معاملات بازارهای آمریکا ۷.۹۷ میلیارد سهم بود که نسبت به میانگین ۲۰ روزه ۸.۲۴ میلیارد سهم، کمتر بوده است.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها