[ad_1]

به گزارش خبرنگار سیاسی روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، «محمود واعظی» پس از برگزاری جلسه امروز – چهارشنبه- هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره نکاتی که رهبری درباره بودجه ۹۸ فرموده اند، گفت: از هفته گذشته جلسات متعددی در این زمینه در سطوح مختلف برگزار کردیم؛ در جلسه روز گذشته شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا نیز این مساله به صورت مفصل بحث و بررسی شد.
رئیس دفتری رئیس جمهوری افزود: ما هزینه ها در بخش های مختلف را از بیشتر دستگاه هایی که از گذشته ردیف بودجه برای آنها بودجه تدوین کرده بودیم کاهش دادیم.
وی توضیح داد: کمیته امداد و بهزیستی ، بازنشستگان و حقوق بگیران دولت از کاهش این هزینه ها در بودجه ۹۸ درخصوص مستثنی شدند و رقمی که قبلا تصویب کرده بودیم را تغییر ندادیم و همان را پرداخت می کنیم.
واعظی گفت: ما در یک زمانی باید ساختار بودجه را تجدید نظر کنیم؛ البته بازنویسی بودجه کار آسانی نیست ، بودجه در طول صد سال گذشته با روش های مختلف تدوین شده است و ردیف های مختلفی در دولت ها بر اساس مصالحی تدوین شده و در بودجه ها قرار دادند و بعضی از این موارد نیز در ادوار مجلس اضافه شده و همین طور استمرار داشته است و برای همه دستگاه های مختلف یک حق ایجاد شده است.
وی اظهار داشت: در حال حاضر که با یک سری محدودیت ها مواجه هستیم عملا به گونه ای شده است که همه دستگاه های مختلف اعم از دولتی و غیر دولتی، فرهنگی و سایر نهادها و … موارد قبلی در بودجه های گذشته را حق خود می دادند، ولی الان که فشارها زیاد شده است، باید یک مقدار ردیف های بودجه را کم و متمرکز کنیم و به صورت شفاف بدانیم هر دستگاهی چه کاری انجام می دهد.
**رییس جمهورتوصیه‌ای برای انتصاب دامادش نداشت
واعظی درباره انتصاب داماد رییس جمهور در پست معاونت وزارت صنعت معدن و تجارت هم گفت: دکتر‌ روحانی در جریان این‌انتصاب نبوده هیچگاه کسی‌را توصیه نکرده و ‌نمی‌کند، عملکرد ایشان روشن بوده است. دکتر‌مهدی زاده از دوستان‌قبلی‌ آقای رحمانی بوده و‌ همشهری‌ ‌هستند. او دکترای زمین‌شناسی دارد و ‌صاحب سبک و‌ علم‌ است.
ادامه دارد….

بیشتر بخوانید :  پژوهشگران درباره سفره آب زیرزمینی سیستان چه می گویند

سیام**۱۰۵۳**۳۰۷۰**

انتهای پیام /*

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها