[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، داود خانی با اشاره به واریز سود عملکرد مالی سال ۹۶ شرکتهای سرمایه پذیر به حساب روستائیان و عشایر سراسر کشور از روز سه شنبه، ۱۸ دیماه به صورت تدریجی گفت: در این مرحله حدود ۱۳ میلیون نفر از مشمولان سود سهام عدالت خود را دریافت خواهند کرد که این میزان سود در مجموع به مبلغ ۱۱۰۰ میلیارد تومان بالغ خواهد شد.

معاون برنامه ریزی، توسعه و منابع انسانی سازمان خصوصی‌سازی افزود: در مرحله نخست توزیع سود سهام عدالت مشمولان در سالجاری نیز حدود ۵.۵ میلیون نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی به تدریج سود سهام عدالت خود را دریافت کرده‌اند که ارزش این میزان سود حدود ۸۵۰ میلیارد تومان برآورد می شود.

وی اضافه کرد: نکته مهم دیگر این است که روستائیان و عشایر سراسر کشور که مشمول سهام عدالت هستند، در صورتی که سود عملکرد سال مالی ۹۵ شرکتهای سرمایه پذیر را دریافت نکرده باشند، این سود را به همراه سود عملکرد سال مالی ۹۶ و به صورت یکجا دریافت خواهند کرد.

معاون سازمان خصوصی‌سازی ادامه داد: واریز سود سهام عدالت روستائیان و عشایر در حالی از روز سه شنبه این هفته به صورت تدریج آغاز خواهد شد که پرداخت این سود با اولویت بانکهایی مانند ملی، صادرات، کشاورزی و پست بانک که در روستاها شعبه گسترده تری دارند، انجام خواهد شد.

وی گفت: واریز سود سهام عدالت این دسته از مشمولان به صورت تدریجی و مطابق با سود دریافتی از شرکتهای سرمایه پذیر انجام می شود

بیشتر بخوانید :  گام تازه آزادسازی سهام عدالت برداشته شد

خانی افزود: سود سهام عدالت اقشار دیگر مشمولان سهام عدالت از جمله کارگران فصلی و ساختمانی، و سایر مشمولان نیز به صورت تدریجی و تا پایان سال به حساب آنها واریز خواهد شد.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها