[ad_1]

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان با بیان این مطلب که حدود ۱۰ میلیارد تومان به باغات پسته خسارت وارد شده است، گفت: امسال به بیش از ۷۵ هزار تن پسته، ۳۰ هزار تن خرما، ۱۸ هزار تن گردو از میان رفته است.

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، «عباس سعیدی» عصر امروز ۲۲ مهرماه در نشست مشترک مجمع نمایندگان استان با اعضای نظام صنفی و کشاورزی و منابع طبیعی استان گفت: خساراتی که به بخش کشاورزی وارد شده است، ربطی به سموم ندارد و پایه علمی دارد و مربوط به نوسانات دمایی، تغییر اقلیم و … است، چون در زمانی که درخت به سرما نیاز دارد، سرما نداشتیم، از این‌رو باعث شد که تعادل هورمونی آن به هم بخورد و گل آن تشکیل نشود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان با بیان این مطلب که حدود ۱۰ میلیارد تومان به باغات پسته خسارت وارد شده است، خاطرنشان کرد: امسال به بیش از ۷۵ هزار تن پسته، ۳۰ هزار تن خرما، ۱۸ هزار تن گردو از میان رفته است.

وی از مشکلات کشاورزان سخن به میان آورد و ادامه داد: باید به کشاورزان کمک شود تا با امهال وام‌های آن‌ها بخشی از مشکلاتشان برطرف شود.

سعیدی تصریح کرد: ابزارهایی که اکنون بیمه‌ها در حوزه کشاورزی استفاده می‌کنند، پاسخگوی نیازها و خواسته‌های کشاورزان نیست.

انتهای پیام

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها