[ad_1]


تراز:وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ارجاع سفارش کار صنعتی را در همه شاخه‌های آن اعم از مصارف خانگی و صنعتی به خارج در صورتی که امکان انجام آن در داخل وجود داشته باشد، حرام می‌دانم.

به گزارش تراز ،محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: نباید روحیه انقلابی، صنعتی و ملی ما اجازه دهد برای تعمیر کشتی‌ها به کشورهای منطقه که هر روز ما را تهدید می‌کنند مراجعه کنیم.
وی با تاکید بر سفارش کار به صنایع کشتی سازی داخلی گفت: باتوجه به توانمندی‌های کشور در صنعت کشتی سازی و فارغ التحصیلان خوبی که در این بخش داریم باید با اعتماد به صنایع داخلی سفارش‌ها را به صنعتگران داخلی ارجاع دهیم.
نعمت زاده افزود: اطمینان به صنایع دریایی درحال بازگشت است و از صنعتگران انتظار داریم با تلاش بیشتر خدمات بهتری ارائه کنند و مدیران و مسئولان دولتی با رعایت مسائل فنی و جسارت استفاده از امکانات داخلی را در دستور کار قرار دهند.
وی با بیان اینکه صنایع دریایی و حمل ونقل دریایی ما با داشتن آبراهه‌های متعدد در جنوب و شمال کشور جای کار زیادی دارد، گفت: از ۴ سال قبل پیگیر استفاده از منابع صندوق توسعه ملی، رفع اشکالات و اصلاح قوانین صنایع دریایی و ارائه آن به دولت با هدف تحرک بخشی به این بخش هستیم.
نعمت زاده افزود: با توجه به فعال شدن شرکت ایزوایکو همچنین فعال شدن شرکت صدرا با حدود ۴ هزار نیرو، دولت برای رونق و توسعه این بخش باید تسهیلات لازم را در اختیار فعالان و صنعتگران حوزه صنایع دریایی قرار دهد.
وی گفت: وظیفه خود می‌دانیم از کسانی که با احساس تکلیف و تعهد به کشور و نظام کار و تلاش می‌کنند، حمایت کنیم و به عنوان خدمتگذاری آن‌ها حتما باید از این افراد تقدیر شود.
نعمت زاده افزود: البته کسانی هم هستند که با وجود امکان ارائه سفارش به داخل می‌خواهند، واردات کنند که ما در همین بخش دریایی مانع شدیم و این درحالی بود که نمایندگان را واسطه قرار دادند و به آن‌ها گفتیم وقتی می‌شود در داخل ساخت، نباید وارد کرد.

بیشتر بخوانید :  برگزاری کارگاه آموزشی نظارت بانکی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاآموزش استفاده از بیت کویناتاق بازرگانی عراق ایراناداره ی گمرک ایرانارسال پول از فرانسه به ایرانارسال پول به آمریکاانتقال پول به حساب دیگر اینترنتیبازی حمل بار با جرثقیلبیت کوین رجا نیوزبیت کوین معتبرتجديد ترخيص الاستثمارتجهیزات شبکه لرستانتجهیزات شبکه میکروتیکترخیص کار میرجاوهتعرفه واردات ذرتحمل بار شهرستانحمل هوایی کالا از چینحمل و نقل هوایی سپیدبالخريد از سايت خارجيخرید ابزارخرید اینترنتی تندر 90 پارس خودروخرید تجهیزات رزمیخرید خط تولید چای کیسه ایخرید خط تولید لیوان کاغذیخرید دلار آمریکاخرید و فروش دلار صرافیدانلود پی پال برای اندرویددانلود سایفون 3 سایت امازوندرآمد از بیت کوینراهنمای خرید از سایت Ebayساخت مستر کارتصادرات دنبلانفروش پی پال persiantoolsفروش خط تولید عسلکارت بازرگانی موقتکد رهگيري مرسولهگرفتن کارت بازرگانی زنجانگمرک جمراحل ترخیص کالا از گمرک ایراننحوه ارسال پول به چینهک مستر کارتواردات پوشاک از چینواردات دوربین مداربسته از دبیواردات صادراتواردات قطعات کامپیوتری از چینواردات گیاهان دارویی از چینواردات لوازم جانبی موبایلواردات مزدا 3 2014واردات نمونه کالا از چینواردات یراق آلات از چینوبمانی فرهاد

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها