واردات-از-چین-4-گام-مهم-که-باید-به-آن-ها-توجه-کنید


در این مقاله از سایت گروه تجاری ققنوس به ۴ گام مهم در واردات از چین اشاره می کنیم.

نکاتی که در این مقاله به آن ها اشاره شده است:

  • گام اول: عدم انتخاب کالاهای بزرگ
  • گام دوم: بررسی محدودیت های کالا
  • گام سوم: دریافت پیشنهادات از سوی شرکت ها
  • گام چهارم: مذاکره با فروشنده

واردات مستقیم کالا از کارخانه های کشور چین به کشور مقصد با سود فراوانی همراه است. همین طور، خرید محصولات به طور عمده به آسانی خرید از مغازه های تک فروشی در خیابان ها نیست. فراموش نکنید که مشغول به تجارت در سطح بین المللی هستید که ریسک و خطرات بسیاری به دنبال دارد.

واردات کالا از چین یک پروسه بسیار طولانی است که نیازمند چندین ماه زمان برای انتخاب و همکاری با فروشندگان و تامین کنندگان پیش از دریافت کالا در کشور خودتان می باشد. برای خرید از شرکت های تاسیس شده در این کشور باید مبلغ زیادی را به این کار اختصاص دهید. در نهایت زمانی که کالا و اجناس خریداری شده به دست تان رسید، مسلما دل تان نمی خواهد با کالایی دست و پنجه نرم کنید که در بازار کشورتان فروش خوبی ندارد.

بیشتر بخوانید: تامین محصولات از چین گام به گام (راهنمای کامل ۲۰۲۰)

با توجه به گام های ضروری که در این مقاله از سایت گروه تجاری ققنوس به آن ها اشاره کرده ایم، می توانید خطرات ناشی از واردات از چین را به حداقل مقدار ممکن برسانید.

واردات از چین

۴ گام مهم در واردات از چین

گام اول: عدم انتخاب کالاهای بزرگ

در این مقاله به شما کمک می کنیم که محصولات مورد نظر خود را با موفقیت و بدون وجود هیچ گونه مشکلی به کشور خود وارد کنید. به همین منظور، باید به چندین راهکار و نکته توجه کنید. اولین نکته مهم در این قسمت، انتخاب نکردن کالاهای بسیار بزرگ است.

بیشتر بخوانید :  حمل هوایی از سوئد

کالاهایی که اندازه کوچک تری دارند را راحت تر می توان قیمت گذاری کرد و توزیع کننده برای آن پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: حمل و نقل FCL ؛ اصول حمل و نقل، کانتینرها و هزینه ها {راهنمای جامع}

علاوه بر این، فروش محصولات برای خودتان هم ساده تر خواهد شد. به محض این که کالاها تکمیل شدند، باید کدهای تجارت بین المللی را پیدا کرده و این اطلاعات را ثبت کنید. این کدها در سراسر جهان ثابت هستند. دانستن این نکته به شما کمک می کند تا فروشندگان و تامین کنندگان را راحت تر شناسایی کنید.

کالاهای کوچک در واردات از چین

گام دوم: بررسی محدودیت های کالا

دومین نکته ای که در واردات از چین باید به آن توجه کنید، بررسی محدودیت های کالایی است که قصد واردات آن را دارید. باید به سازمان تجارت جهانی مراجعه کرده و لیست محصولاتی که اجازه واردات آن ها به کشورتان وجود ندارد را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: ارسال فهرست ۶۹۰قلم کالای ممنوعه وارداتی به هیات دولت/ تولید داخل را بیشتر حمایت می‌کنیم

به منظور کسب اطلاعات درباره عمده فروشان چینی، باید به وب سایت سازمان تجارت جهانی مراجعه کنید. در این وب سایت می توانید اطلاعاتی درباره قراردادهای تجاری جاری به دست آورده و همین طور به وب سایت های عمده فروشان چینی هم دسترسی پیدا کنید. در این وب سایت می توانید اطلاعاتی در رابطه با نمایشگاه های تجاری پیش رو نیز به دست آورید.

گام سوم: دریافت پیشنهادات از سوی شرکت ها

به منظور واردات کالا از چین، باید حداقل به سه کمپانی و شرکت سر زده و توصیه هایشان، از جمله مالیات ها و حقوق گمرکی که باید پرداخت کنید، را بشنوید. توصیه می شود که درباره معافیت های احتمالی موجود که ممکن است شامل حالتان شود نیز اطالاعاتی به دست آورید.

بیشتر بخوانید :  وفور خوراکی‌های ممنوعه به چه قیمتی ؟

بیشتر بخوانید: همه آنچه باید از ترخیص بار در گمرک شهریار بدانید

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید، شفافیت پیشنهاد ارسال شده می باشد. در این درخواست باید نوع کالا و مقدار مورد نظر از هر محصول را توضیح دهید. با توجه به این نکته، بعدا در هنگام تکمیل سفارش به مشکل برنخواهید خورد. با این وجود، در هنگام تکمیل فرایند ثبت سفارش حتما باید به تاریخ پایان پیشنهاد نیز دقت کنید تا مقدار زمان لازم برای تکمیل سفارش را بدانید.

گام چهارم: مذاکره با فروشنده

اگر با فروشنده ای مشغول به همکاری هستید که تمام نیازهای تان را برطرف می کند و با او راحت هستید، درباره تصمیم خود با او صحبت کرده و در رابطه با شیوه پرداخت مورد نظر مذاکره کنید.

بیشتر بخوانید: فورواردر حمل و نقل؛ هر چیزی که لازم است درباره فورواردر بدانید

شرایط به خوبی و به وضوح بایستی توضیح داده شوند و باید امن ترین شیوه موجود انتخاب شود تا احتمال بروز هر گونه خطا و مشکل را به حداقل ممکن برساند. توصیه می شود که با یک کارگزار یا نماینده گمرک همکاری کنید تا او روند تکمیل و ارسال سفارش ها را زیر نظر داشته باشد. آسان ترین شیوه برای واردات موفقیت آمیز از کشور چین همین کار است.

همکاران ما در گروه تجاری ققنوس می توانند تمام این کارها را برای شما انجام داده و به عنوان نماینده یا کارگزار از سوی شما برای انجام این کارها اقدام کنند.

واردات از چین : نتیجه گیری

در این مقاله از سایت گروه تجاری ققنوس به گام هایی اشاره کردیم که در روند واردات کالا و از اجناس از کشور چین به شما کمک خواهد کرد. بهترین راهکار موجود برای واردات از چین، انتخاب یک کالا برای واردات، بررسی بازار هدف آن در کشور مقصد، برقراری رابطه با سازندگان و تامین کنندگان چینی و در نهایت دریافت کالا و فروش کالای وارد شده می باشد.

بیشتر بخوانید :  نحوه ترخیص شیشه از گمرک | راهنمای کامل واردات ظروف شیشه ای

بیشتر بخواند: پی پال برای مبتدیان ( PAYPAL )

گروه تجاری ققنوس اولین شرکت بازرگانی دارای مجوز خدمات بار هوایی در کشور میباشد که در استانه هشتیم سال فعالیت با گستره ای از خدمات متوع برای اقشار مختلف جامعه و هر سطح از جامعه تجاری کشور برای مشتریان خود (( تجربه لذت بخش یک تجارت و یا حمل و نقل بین المللی )) را تداعی می کند. مشاوره صحیح و حرفه ای ،ضمانت بهترین قیمت و ارائه خدمات پشتیبانی مناسب ضمن ارائه سرویس سه اصل اولیه است که گروه تجاری ققنوس از نخستین روز تاسیس سعی کرده به ان پاینبند باشد و با رعایت این سه اصل هر سال حوزه‌های تازه‌ای را در صنعت بازرگانی و حمل و نقل و تجارت بین المللی را به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است.

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها