[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: وزیر صنعت، معدن و تجارت از بازگشایی واحدهای صنعتی تعطیل شده در کشور خبرداد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، رضا رحمانی روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان چایپاره اظهار داشت: راه اندازی و گشایش واحدهای تعطیل شده ای که امکان تولید داشته و بازار فروش دارند، در اولویت بازگشایی هستند.

وی ادامه داد: هر واحد کوچک یا متوسطی صنعتی که بتواند تولید کند و بفروشد، بانک ها باید نسبت به این واحدها شرایط استثنا قایل شود و مانع فعالیت آنها نشوند.

رحمانی با بیان اینکه حتی اگر یک طرح بتواند یک شغل ایجاد کند، ارزشمند است و مورد حمایت قرار می گیرد ادامه داد: حمایت از این نوع طرح ها توسط بانک ها، رونق کسب و کار را به دنبال دارد و در این خصوص اختیارات باید به استان ها تفویض شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: تفویض اختیارات در خصوص حمایت از واحدهای صنعتی، برند سازی، و بسته بندی تولیدات و محصولات از عوامل دیگر رونق کسب و کار است و نقش عمده ای در فروش کالا دارد.

رحمانی با اشاره به اینکه اغلب این برنامه ها جزو برنامه های اقتصاد مقاومتی نیز است گفت: تخصیص درست منابع با برنامه ریزی مناسب گرچه دارای اعتبار کم نیز باشد، نتیجه بخش خواهد بود.

وی همچنین در این نشست قول ایجاد شهرک صنعتی را در شهرستان چایپاره نیز داد و موافقت خود را با پیشنهاد صنعتگران این شهرستان در این باره اعلام کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین در خصوص طرح هایی که بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، تاکید کرد: اتمام این طرح ها مورد تاکید و اولویت دولت است و با هر چه سریع تر پیگیری و به پایان برسد.

بیشتر بخوانید :  راهکار رئیس کل گمرک ایران برای مبارزه با قاچاق

فرماندار شهرستان چایپاره نیز در این نشست گفت: بسترهای مناسب برای توسعه پایدار در این شهرستان وجود دارد.

علی محمدی افزود: حوزه جهاد کشاورزی از جمله این ظرفیت ها است اما با این وجود چایپاره از شهرستان های محروم آذربایجان غربی است.

وی ادامه داد: پایین بودن تعداد تخت های بیمارستانی نسبت به متوسط استانی و کشوری و مشکلات آب و برق از عمده مشکلات این شهرستان است.

در این نشست همچنین نمایندگان بخش های مختلف صنعت، کشاورزی، ورزش و جوانان درخواست های خود را مطرح کردند.

تامین آب شرب و کشاورزی شهرستان از طریق سد آغ چای، ارتقای نمایندگی صنعت، معدن و تجارت و نمایندگی ورزش و جوانان به اداره، اعمال نشدن ۹ درصد مالیات ارزش افزوده در بخش معدن، توسعه بیمارستان ۴۸ تختخوابی شهرستان به ۶۴ تختخواب (پیش بینی آی سی یو) و ساخت ورزشگاه و استخر شنا از جمله مطالبات شرکت کنندگان در این نشست بود.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها