هشدار WTO نسبت به بحران تجاری جهانی

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

  • [ad_1]

    همزمان با حضور روسای غول‌های خودروسازی آلمان در واشنگتن، سازمان جهانی تجارت (WTO) هشدار داد سیستم جهانی تجارت بین‌المللی دچار بحران شده است.

    به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، مقام‌های ارشد شرکتهای دایملر، ب ام و و فولکس واگن برای دیدار با لری کودلاو، مشاور اقتصادی کاخ سفید به منظور مذاکره در خصوص اقدامات تجاری آمریکا به واشنگتن احضار شده‌اند.

    این دیدار چند ماه پس از هشدار دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا انجام می‌گیرد که اعلام کرده بود ممکن است روی خودروهای وارداتی تعرفه سنگین وضع کند.

    کارل برونر، معاون مدیرکل سازمان جهانی تجارت در کنفرانس خودروی هندلزبلات در ولفسبورگ آلمان گفت: این سیستم در وضعیت بحران است و این که چه پیش خواهد آمد را باید صبر کرد و دید.

    وی هشدار داد زمانی که کشورهای بزرگ اقدامات یکجانبه در پیش می‌گیرند که جدا از مقررات و اصول کلی تجارت است، تجارت جهانی نمی‌تواند ادامه پیدا کند.

    برونر در ادامه خاطرنشان کرد: شما به اطمینان و پیش‌بینی پذیری نیاز دارید و اگر هر کس هر کاری خواست انجام دهد، کار تجارت تمام است. وی در ادامه افزود: دیدار روسای خودروسازان آلمانی ممکن است به دولت ترامپ کمک کند تاثیر وضع تعرفه‌ها روی تجارت بین المللی را درک کند.

    ترامپ در سال ۲۰۱۷ خودروسازان آلمانی را تهدید کرد روی خودروهای وارداتی به آمریکا تعرفه ۳۵ درصدی وضع خواهد کرد مگراین که تجارت متوازن شود.

    وی در آن زمان گفته بود: خیابانهای نیویورک پر از خودروهای مرسدس بنز است در حالی که اروپایی‌ها به اندازه کافی شورولت نمی‌خرند.

    براساس گزارش رویترز، درخواست کاخ سفید برای ملاقات با روسای خودروسازان آلمانی در حالی مطرح شده که کمیسیون اروپا رسما مذاکرات تجاری را به نمایندگی از اتحادیه اروپا انجام می‌دهد.

     آمریکا در جریان دیدار سران گروه ۲۰ در آرژانتین با چین توافق کرد به مدت ۹۰ روز روی واردات کالاهای یکدیگر تعرفه بیشتری وضع نکنند و برای حل اختلافات فعلی خود مذاکره کنند. کاخ سفید تلاش‌ها برای وادار کردن کشورهای دیگر برای تولید بیشتر خودرو در آمریکا را افزایش داده است. ترامپ روز یکشنبه توییت کرده بود که چین موافقت کرده تعرفه واردات روی خودروهای ساخت آمریکا را کاهش دهد.

    انتهای پیام

    [ad_2]

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نظرات کاربران

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x