[ad_1]

به گزارش خبرنگار اقتصادی روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، شهرام آدم‌نژاد در آیین اختتامیه نمایشگاه حمل‌ونقل اظهار کرد: امسال تعداد ۲۶۳ مجموعه از بخش خصوصی و دولتی در نمایشگاه حضور یافتند، اهمیت حضور این شرکت‌ها بیانگر گستدرگی حوزه حمل‌ونقل بود.

وی با اشاره به مسئولیت اجتماعی بخش حمل‌ونقل، تصریح کرد: اولین مسئولیت که وزیر روی آن تاکید دارد کیفیت خدمات دهی به مردم است. مردم در ایستگاه‌ها، جاده‌ها، حمل‌ونقل دریایی، هوایی و… از خدمات استفاده می‌کنند که همه آنها باید شاخصی برای ممیزی داشته باشند.

وی افزود: اگر قرار است قوانینی در این بخش داشته باشیم این کار باید با تعامل با بخش خصوصی انجام شود. به نظر می‌رسد انحراف معیار بین دغدغه کاربران و ضوابط وجود دارد هر چه این انحراف معیار کمتر باشد شاهد افزایش مشارکت بخش خصوصی خواهیم بود.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بهبود پایداری سرمایه‌گذاری در حوزه حمل‌ونقل گفت: ایران نیازمند حجم عظیمی برای نوسازی ناوگان است و در این مسیر نیازمند تولید داخلی و استفاده از توان ایرانی‌ها در این رابطه هستیم.

آدم‌نژاد یادآور شد: نگهداری از زیرساخت‌های حمل‌ونقل باید مبتنی بر داده‌ محور باشد، از سوی دیگر امسال انرژی مضاعفی رو طرح جامع حمل‌ونقل صرف شده است.

وی از بهره‌برداری از فاز یک این طرح تا پایان امسال خبر داد و اظهار کرد: جای یک پیمان منطقه‌ای برای تسهیل عبور و مرور خالی است؛ کارهای اولیه این پیمان با وزارت امور خارجه انجام شده و امیدواریم امسال عملیاتی شود.

وی بیان کرد: حدود ۱۳ سال قبل تصیمیم گرفته شد به موضوع ایمنی جاده‌ها وارد شویم که در این راستا تعداد کشته‌ها از حدود ۲۶ هزار نفر در سال به حدود ۱۷ هزار نفر کاهش یافته است. 

بیشتر بخوانید :  مدیرعامل شستا: ایرانول در اکثر شاخص‌ها رشد خوبی داشته است- اخبار اقتصادی - اخبار تسنیم

وی ادامه داد: اگر نتوانیم سرعت را کنترل کنیم حفظ این عدد سخت خواهد بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به غفلت از آموزش‌ها در حوزه حمل‌ونقل اظهار کرد: در این راستا باید از کودکان و فرزندان این کار را شروع کنیم که در این مسیر از آموزش و پرورش کمک خواهیم گرفت.

آدم‌نژاد با اشاره به بحث تحریم‌ها که جان مردم را هدف قرار داده است، گف: باید هزینه تصمیم تحریم‌کنندگان را افزایش دهیم و باید با یک  نگاه چابک و مسئولیت پذیر  سعی کنیم رفتارها را به نفع کشور تغییر دهیم.

انتهای پیام/

 

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها