[ad_1]

رییس اتحادیه فروشندگان چرم طبیعی، مصنوعی و لوازم کفش گفت: هزینه بالای تولید محصولات چرمی در ایران مزیت های رقابتی آن را از بین برده و بازارها در اختیار وارد کنندگان قرار گرفته است.

اقتصاد آنلاین – علی مفید؛ سعید حیاتی در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین در خصوص وضعیت تولید محصولات چرمی گفت: با وجود برخی خوش‌بینی‌های به بازار برای دوران پس از عید فطر، باید اعتراف کرد رونقی که در ۱۰ سال قبل در این بازار بود، دیگر تکرار نمی شود.

وی افزود: در ابتدای دولت یازدهم هم شرایط تولید بهتر بود، اما سال به سال وضعیت شکننده تر شد. به طوری که امروز به دلیل بالا بودن هزینه تولید، مزیت رقابتی تولید محصولات چرمی از بین رفته است و وارد کننده ها توانسته اند بازار را در دست بگیرند.

رییس اتحادیه فروشندگان چرم طبیعی، مصنوعی و لوازم کفش تاکید کرد: در سال های اخیر هزینه هزینه بیمه کارگران، حقوق پرسنل کارگاه ها و مالیات رشد پیدا کرده است و از طرفی نوسان و افزایش قیمت دلار در مقایسه با قیمت جهانی باعث شده است تهیه مواد اولیه با سختی رو به رو شود. از طرفی هم نرخ تعرفه واردات مواد اولیه مورد نیاز تولیدات هم در گمرک بالاتر رفته است. به همین دلیل شرایط تولید با سختی مواجه شده است.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی بیرجندایرلاین های ایرانتجهیزات شبکه دیتاشینترخيص خودرو از گمركترخيص خودرو خرمايي پورترخیص تجارت غزلترخیص کارثبت نام کارت بازرگانی قمحمل بار از چین به دبیحمل دریایی به هندحمل و نقل دریایی چیستحمل و نقل زمینی کالاخدمات فريت بارخريد دارو از خارجخرید ایکس باکس از خارجخرید اینترنتی ابزار یراقخرید اینترنتی خط 0919خرید اینترنتی طلاخرید اینترنتی گلخرید اینترنتی لباسخرید اینترنتی ویندوز 8 اورجینالخرید تجهیزات آزمایشگاه ژئوتکنیکخرید خدمت مشمولین خارج از کشورخرید خط تولید مواد شویندهدریافت بیت کوین زیادسایت اتاق بازرگانی گیلانشرایط خرید دلار از صرافیشرکت آی وب مانی پردازانشرکت حمل و نقل بین المللی قزوینصرافی طهران استرالیاصرافی ونکوورعکس بیت کوینفروش تجهیزات فست فودفریت بار مسافریقوانین گمرکی دبیقیمت ارز صرافی 365کارت بازرگانی ساریکارت بازرگانی+ مدارک لازمگمرک نودوزگمرک واردات کالامستر کارت اصفهانمستر کارت معتبرموسسه حمل و نقل صراط فتحهزینه حمل هواییهزینه حواله یوروواردات خودرو دست دوم از دبیواردات خودرو فوردواردات عطرواردات کاغذ a4وب مانی ترانسفر

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها