نگرانی سرمایه‌گذاران نسبت به چشم‌انداز اقتصاد جهانی

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: قیمت نفت پس از ریزش ۵ درصدی در معاملات روز گذشته، با نشانه کاهش بیش‌تر تولید اوپک در ماه آینده، روز جمعه افزایش پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، بهای معاملات آتی نفت برنت ۲۷ سنت یا ۰.۵ درصد افزایش یافت و به ۵۴.۶۲ دلار در هر بشکه رسید. نفت برنت که روز گذشته ۲.۸۹ دلار سقوط کرده بود، در مسیر ثبت ۹.۴ درصد کاهش بها در هفته جاری قرار دارد.

 بهای معاملات آتی وست تگزاس اینترمدیت آمریکا ۳۳ سنت یا ۰.۷ درصد افزایش یافت و به ۴۶.۲۲ دلار در هر بشکه رسید. شاخص قیمت نفت آمریکا از ابتدای هفته جاری تاکنون حدود ۹.۵ درصد کاهش داشته است.

قیمت نفت همراه با ریزش بازارهای سهام که به دلیل نگرانی سرمایه‌گذاران نسبت به چشم‌انداز اقتصاد جهانی بوده، سقوط کرده است. نگرانی‌های بیش‌تر نیز با احتمال تعطیلی دولت آمریکا که بزرگ‌ترین مصرف‌کننده نفت جهان است، برانگیخته شد.

بنا بر اعلام  رویترز، اما محمد بارکیندو – دبیرکل اوپک – در نامه‌ای، نوشته است اوپک قصد دارد جزییات سهمیه کاهش تولید اعضای خود و متحدانش شامل روسیه را با هدف تقویت قیمت‌ها منتشر کند.

بارکیندو گفته است برای رسیدن به کاهش تولید ۱.۲ میلیون بشکه در روز که میان تولیدکنندگان اوپک و غیراوپک توافق شده است، کاهش تولید کشورهای عضو ۳.۰۲ درصد است که بالاتر از ۲.۵ درصدی است که ابتدا مورد اشاره قرار گرفته بود.

به گفته وانگ شیائو – مدیر تحقیقات نفت در شرکت “گوتای جونان”، قیمت فعلی نفت اوپک را وادار خواهد کرد پایبندی خود به توافق کاهش تولید را افزایش دهد.

بر اساس گزارش رویترز، بهای وست تگزاس اینترمدیت و نفت برنت از رکورد بالایی که در اوایل اکتبر به ثبت رساندند، به دلیل نگرانی‌ها نسبت به کاهش تقاضا و اشباع عرضه
نفت، بیش از ۳۰ درصد سقوط کرده است.

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x