[ad_1]


تراز: مدیرعامل یکی از کارگزاران بورس درباره نگرانی از عرضه گندم در بورس کالا گفت: این امیدواری در سنوات گذشته با اجرای موفق در عرضه ذرت و جو بوجود آمده بنابراین دیگر نگرانی در این رابطه وجود ندارد.

به گزارش تراز ،حسن رضایی پور با اشاره به انتقادات عرضه گندم در بورس کالا اظهارداشت: در بورس کالا مصرف کنندگان دسترسی مستقیمی به خرید تضمینی غلات و گندم دارند.
وی با اشاره به اینکه این طرح سنتی هرساله در بورس کالا صورت می‌پذیرد، عنوان کرد: براین اساس محصول از طریق مزایده عمومی به افراد واگذار و همچنین دولت هزینه متحمل شده را با افزایش قیمت تمام شده این محصول، در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد.
رضایی پور با بیان اینکه درسال‌های اخیر مشکلات بودجه برای خرید تضمینی تامین نشده، عنوان کرد: براساس ماده ۳۲ قانون افزایش بهره وری حداکثر تا سه روز کاری وجه محصول، از طریق بورس کالا پرداخت می‌شود و این درحالی است که واریز مطالبات از طریق خرید تضمینی زمان بر است.
به گفته مدیرعامل یکی از کارگزاران بورس، کالا‌هایی که وارد بورس کالا شده موارد استاندارد را رعایت کرده و می‌توانند بصورت خودکار حرکت کرده و خرید و فروش کنند.
رضایی پور با اشاره به نگرانی‌های بوجود آمده در عرضه این محصول گفت: بورس کالا بستر مناسبی را به وزارتخانه‌ها ارائه داده و در ۴ استان بصورت پایلوت عرضه گندم در بورس کالا صورت گرفته است.
وی با اشاره به نگرانی‌های بوجود آمده در انجمن‌های صنفی گفت: این نگرانی قابل پذیرش است،اما این امیدواری در سنوات گذشته با اجرای موفق در ذرت و جو بوجود آمده بنابراین این نگرانی تاحدی قابل رفع است.

بیشتر بخوانید :  ایرنا - عملیات اجرایی راه آهن بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار اقتصادی
اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاآموزش خرید از سایت Ebayاتاق بازرگانی زرتشتیاناخبار گمرکات خوزستانانتقال پول به بانک سامانبیت کوین استخراجترخیص خودرو از دبیترخیص کار گمرک در کرجتوسعه صادرات صرافیثبت نام کارت بازرگانی فارسچگونگی خرید دلارحمل بار قطارحمل کالا از چین به تهرانحمل و نقل بين المللي خليج فارسحمل و نقل بین المللی تینحمل و نقل بین المللی قمحمل و نقل بین المللی مشکینحمل و نقل جاده ای چیستخرید از ebayخرید ایفون از امریکاخرید اینترنتی حراج لباس زنانهخرید اینترنتی ودکاخرید تجهیزات سفارشی 206خرید تجهیزات شمشیربازیخرید خط تولید دست دومخرید دلار آنلاینخرید عمده لباس از چینخرید محصولات آمازونخرید میکرو دریل ابزار حکاکی دستیخرید و فروش دلار پیزاخودروهای وارداتی 2015د افغانستان صادراترهگیری مرسولات پستی عادیروز صنعت حمل و نقل هواییستاد ترخیص خودرو خیابان زنجان شمالیشرکت حمل و نقل جهاد نصرصادرات ترکیهصادرات عسل به چینصرافی تهران 121صرافی چهارراه پاسدارانصرافی رفروش ابزار نجاری ماکیتاقوانین صادرات گمرکقوانین گمرک ترکیهکارگو های ترکیهگمرک لوازم آرایشیمدیر فنی کارگوواردات از هندواردات چینواردات خودرو نحوهواردات گوشت قرمز

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها