[ad_1]

بازار طلا در سال جدید با نوسانات و تحولاتی همراه شد به طوری که هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود ۴۰۰۰ تومان و هر مثقال طلا ۲۴ هزار تومان نوسان قیمت را تجربه کرد.

به گزارش ایسنا، ‌ بازار طلا در سال جاری تا کنون با نوسانات و تغییراتی در روند نرخ خود همراه بوده است به طوری که بررسی قیمت‌ها نشان می‌دهد هر گرم طلای ۱۸ عیار از شروع سال تا دهه اول خرداد نوسانی ۴۰۰۰ تومانی را تجربه کرده است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در روزهای نخست فروردین حدود ۱۱۵ هزار تومان در بازار آزاد عرضه شد که کمترین قیمت این نوع طلا در فروردین ماه بود. در روزهای بعد قیمت طلای ۱۸ عیار به بیش از ۱۱۶ هزار تومان رسید و در اواخر فروردین با قیمت بالای ۱۱۸ هزار تومان فروخته شد تا در مجموع حدود ۳۰۰۰ تومان نوسان قیمت را در فروردین ماه سال جاری پشت سر بگذارد.

همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار در اردیبهشت ماه، بین ۱۱۳ هزار تومان تا ۱۱۸ هزار تومان در نوسان بود تا در مجموع در این ماه ۵۰۰۰ تومان نوسان داشته باشد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار داخلی در اولین روزهای اردیبهشت ماه با نرخ ۱۱۸ هزار تومان روند خود را آغاز کرد. سپس در روزهای بعد و تا دهمین روز ماه نرخ طلا به حدود ۱۱۷ هزار تومان رسید.

در ادامه ماه روند نزولی طلای ۱۸ عیار ادامه داشت و ابتدا به ۱۱۴ هزار تومان و سپس در دهه پایانی ماه به حدود ۱۱۳ هزار تومان کاهش یافت. اما در آخرین روزهای ماه با شیبی ملایم نرخ این نوع طلا مجددا افزایشی شد و در آخرین روز ماه به ۱۱۵ هزار تومان رسید.

بیشتر بخوانید :  خودروسازان به اندازه کل خودرو‌های وارداتی قطعه وارد کردند

اما در روزهای ابتدایی خرداد ماه قیمت طلای ۱۸ عیار روند کاهشی را طی کرد و به حدود ۱۱۴ هزار تومان رسید تا در مجموع این طلا از ابتدای فرودین ماه تا دهه اول خرداد ماه حدود ۴۰۰۰ تومان نوسان قیمت را تجربه کرده باشد.  

از سوی دیگر مثقال طلا روند خود را در شروع سال جدید ۵۰۲ هزار تومان عرضه شد در ادامه به روند نرخ آن افزایشی شد ۵۰۷ هزار تومان و بعد به ۵۱۵ هزار تومان رسید و در آخرین روز ماه به ۵۱۰ هزار تومان رسید.

مثقال طلا در این ماه بین ۴۹۰ هزار تومان تا ۵۱۱ هزار تومان در نوسان بود. مثقال طلا در ابتدای ماه روند خود را با نرخ ۵۱۱ هزار تومان آغاز کرد. سپس در روزهای بعد قیمت طلا به ۵۰۷ هزار تومان رسید و در ادامه و در نیمه ماه به ۵۰۳ هزار تومان کاهش یافت.

سپس در ۱۶ اردیبهشت نرخ مثقال طلا به ۴۹۰ هزار تومان رسید که پایین‌ترین نرخ برای این طلا در اردیبهشت ماه بود. در اواخر ماه بار دیگر نرخ مثقال طلا سمت و سوی افزایشی پیدا کرد و به ۴۹۸ هزار تومان رسید تا در مجموع  این نوع طلا حدود ۲۰ هزار تومان در دومین ماه سال نوسان قیمت داشته باشد همچنین مثقال طلا در هفته ابتدایی خرداد ماه در حدود ۴۹۷ هزار تومان قرار گرفت.  

بررسی قیمت این نوع طلا از ابتدای امسال تا کنون نشان می‌دهد حدود ۲۴ هزار تومان نوسان قیمت داشته است.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاارسال پول به بلاروساسکریلکس first of the yearانتخابات اتاق بازرگانی 93بهترین واردات از چینپست سریع در تهرانتجهیزات شبکه های توزیعترخیص کار خودروترخیص کار کیستترخیص لپ تاپترخیص ماشین بندر عباسحد ترخص روزه مسافرحساب وب مانيحمل بار از ایران به استرالیاحمل بار از روسيه به ايرانحمل خرده بار از چین به ایرانحمل و نقل بین المللی ایرانحمل و نقل چاپارحمل و نقل دریایی ایرانحمل و نقل ریلی رجاحمل و نقل هوایی در جهانخدمات بار هواپیمایی ترکیهخدمات فريت بارخرید آمازون کیندلخرید از بازارهای چینخرید اینترنتی غذاخرید تجهیزات بوکسخرید دلار آمریکاخرید مستر کارت مجازی 5 دلاریراهنمایی خرید از چینرهگيري مرسوله ژستيسکه و صرافی جوانشرايط واردات خودرو از دبيصادرات المغربصادرات به آمریکاصادرات ظفرصادرات و واردات ترکیهعکس سایت امازونفروش تجهیزات عکاسی در اصفهانفروش خط تولید سوسیس و کالباسقوانین کارگوکارگو در ویتنامگمرک 50100مستر کارت شمارهنحوه خرید خودرو از خارجواردات افغانستانواردات به ایرانواردات پوشاکواردات روغنواردات لنت خودروواردات مستقیم از امریکا

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها