نظرات کارگروه مشورتی CFT در کمیسیون امنیت ملی بررسی می‌شود

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس از خانه ملت، حشمت الله فلاحت‌پیشه در توضیح جلسه بررسی لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم  (CFT) اعاده شده از شورای نگهبان، گفت: کارگروه مشورتی CFT روز دوشنبه به مدت پنج ساعت برگزار و بر این اساس پیشنهاداتی مطرح شد.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس روز سه شنبه با حضور عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان جلسه تشکیل خواهد داد و پس از بررسی پیشنهادات، نظر نهایی خود را ارائه می کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کارگروه مشورتی CFT نظراتش را ارائه داده است اما هر کدام از اعضای کمیسیون امنیت ملی می توانند پیشنهادات خود را مطرح کنند، خاطرنشان کرد: در این بین باید اذعان داشت که نظرات کارگروه ذکر شده در کمیسیون امنیت ملی به رای گذاشته خواهد شد.

یادآور می شود، حشمت الله فلاحت پیشه، اردشیر نوریان، کاظم جلالی و مجتبی ذوالنور اعضای مجلس در کارگروه مشورتی بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه CFT هستند؛ همچنین احمد وحیدی و محمد آقامحمدی نمایندگان مجمع تشخیص مصلحت نظام، عباسعلی کدخدایی نماینده شورای نگهبان و محمدجواد ظریف وزیر خارجه و لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور نمایندگان دولت در این کارگروه مشورتی هستند.

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x