نرخ هر کیلو پیاز چند؟

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

قیمت انواع میوه و تره بار در مقایسه با هفته های اخیر در بیشتر اقلام با ثبات نسبی همراه بوده و تنها قیمت پیاز با افزایش روبرو شده است.

وضعیت عرضه انواع میوه های نوبرانه در تابستان کاستی چندانی نداشته که درنهایت این امر ثبات قیمت ها را رقم زده است.

بررسی های بازار نشان می دهد که قیمت هر کیلو زردآلو ۷ تا ۹ هزار تومان،گیلاس تکدانه۱۲ تا ۱۵ هزار تومان، سیب گلاب ۹ تا ۱۱ هزار تومان،شبرنگ ۱۲ تا ۱۳ هزارتومان،انگور یاقوتی ۸ تا ۱۰ هزار تومان و هلو ۵ تا ۶ هزار تومان است.

حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به آخرین وضعیت بازار میوه و تره بار اظهار داشت: در حال حاضر نرخ هر کیلو آلبالو ۵ تا ۶ هزار تومان، گیلاس تکدانه ۵ تا۸ هزار تومان، گیلاس صورتی ۳ تا ۵ هزار تومان، شبرنگ ۳ تا ۸ هزار تومان است.

وی نرخ هر کیلو انگور یاقوتی را ۶ تا ۸ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هر کیلو هلو ۴ تا ۶ هزار تومان، سیب گلاب ۴ تا ۸ هزار تومان و موز ۳ تا ۴ هزار تومان است.

مهاجران ادامه داد: هر کیلو هندوانه با نرخ ۳۵۰ تا ۶۰۰ تومان، طالب ۸۰۰ تا هزار و ۵۰۰ تومان، خربزه هزار تا ۲ هزار تومان، ملون ۸۰۰ تا هزار و ۲۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی نرخ هر کیلو خیار گلخانه  ۸۰۰ تا هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و اضافه کرد: همچنین قیمت هر کیلو خیاربوته ای هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان، گوجه فرنگی ۸۰۰ تا هزار و ۸۰۰ تومان،سیب زمینی هزار و ۴۰۰ تا هزار و ۸۰۰ تومان است.

وی با اشاره به اینکه هر کیلو پیاز با نرخ ۳ الی ۳ هزار و ۵۰۰ تومان در میدان به فروش می رسد، بیان کرد: البته پیش بینی می شود که تا ۱۰ الی ۱۵ روز آینده نرخ پیاز به کمتر از هزار تومان تقلیل یابد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مهاجران در خصوص پیش بینی وضعیت بازار طی روزهای آتی تصریح کرد: با توجه به رکود حاکم امکان پیش بینی وضعیت قیمت در بازار وجود ندارد.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x