[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: رییس اتاق اصناف کرج به مشکل پرداخت عوارض واحدهای صنفی نیز اشاره کرد و گفت: شفافیت چندانی در این حوزه وجود ندارد و نرخ عوارضی که صاحبان واحدهای صنفی باید پرداخت کنند گاه تا هشت برابر چند سال پیش افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، حمید کریمی خاطرنشان کرد: باید شفافیت لازم در این خصوص صورت بگیرد تا صاحبان واحدهای صنفی برای پرداخت عوارض پیش قدم شوند.

 وی بر ضرورت ساماندهی دستفروشان شهر در ایام نزدیک به پایان سال تاکید کرد و اظهار کرد: با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال شاهد افزایش فعالیت دستفروشان در برخی خیابان‌های شهر هستیم. دستفروشان با فعالیت در سطح شهر مشکلات زیادی به وجود می‌آورند که ایجاد ترافیک، مزاحمت برای شهروندان و نازیبا کردن سیمای شهر بخشی از آنهاست.

وی توضیح داد: عادلانه نیست که درآمد دستفروشی که اجاره، مالیات و عوارض پرداخت نمی‌کند از صاحب یک واحد صنفی بیشتر باشد. فعالیت دستفروشان در سطح شهر حاشیه سود واحدهای صنفی را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد که واقعا عادلانه نیست.

این مسئول توضیح داد: شهرداری کرج باید برای ساماندهی وضعیت دستفروشان فکری اساسی کند تا بخشی از دغدغه واحدهای صنفی مرتفع شود.

رییس اتاق اصناف البرز همچنین بر ضرورت تعامل شهرداری و دستگاه استان برای ایجاد برج اصناف در کرج تاکید کرد و گفت: این طرح مدتی است مسکوت مانده و امید است با تعامل مسئولین کلنگ این مجموعه به زودی زده شود.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها