[ad_1]

رییس انجمن صنفی گاوداران ایران گفت: نرخ جدید ۲۰۰۰ تومان برای خرید هر کیلوگرم شیرخام تائید شده اما هنوز به شکل مصوب درنیامده و ابلاغ نگردیده است.

احمد مقدسی با بیان اینکه در حال حاضر قیمت تمام شد تولید شیر برای دامداران ۱۹۲۰ تومان است، اظهار کرد: با در نظر گرفتن ۱۸ درصد سود برای تولیدکننده ما نرخ ۲۱۰۰ تومان را پیشنهاد داده بودیم.

وی یادآور شد: در نظر گرفتن سود کمتر از ۱۸ درصد برای دامداران غیر منطقی و توجیه پذیر برای تولید  نیست چرا که بانک‌ها حداقل ۱۵ درصد سود برای سپرده ها در نظر می‌گیرند.

مقدسی با رد ادعای صنایع لبنی مبنی بر خرید شیرخام از دامداران بالاتر از نرخ مصوب جدید، گفت: صنایع لبنی به طور میانگین هر کیلوگرم شیر را از دامداران در سراسر کشور ۲۰۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

رییس انجمن صنفی گاوداران ایران تاکید کرد: در موارد انگشت شمار شاهد خرید شیر با قیمت بالاتر از قیمت جدید مصوب هستیم  که به دلیل برخوداری از جوایز درصد چربی یا هزینه حمل هستند.

مقدسی در پایان جوایز چربی را ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان برای هر کیلوگرم شیرخام عنوان کرد.

 

اقتصادآنلاین

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها