نرخ بلیت پروازهای اربعین افزایش نیافته است

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس از سازمان هواپیمایی کشوری، «رضا جعفرزاده» روز چهارشنبه اظهار داشت: با وجود تکلیفی نبودن نرخ پروازها به ویژه پروازهای خارجی برای ایام اربعین، مدیران عامل شرکت های هواپیمایی توافق کردند تا نرخ بلیت هواپیما را براساس نرخ سامانه نیما محاسبه کنند و از این رو نباید بهای بلیت ها به نرخ ارز آزاد حساب شود.
جعفرزاده تصریح کرد: طبق هماهنگی سازمان هواپیمایی کشوری، انجمن شرکت‌های هواپیمایی و توافق مدیر‌ان عامل شرکت‌ها، نرخ پروازهای اربعین از تهران و سایر شهرستان‌ها به نجف و بغداد و بالعکس، ۲.۲ میلیون تومان و از مشهد به نجف و بغداد و بالعکس، ۲.۸ میلیون تومان تعیین شده و یک طرفه هر کدام نصف مبلغ اعلام شده خواهد بود.
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: فهرست مراکز معتبر برای جلوگیری از هرگونه ایجاد بازار سیاه روی سایت سازمان به نشانی اینترنتیwww.cao.ir و انجمن شرکت های هواپیمایی به نشانی ww.aira.ir و از طریق همه رسانه های جمعی منتشر شده است.
به گفته وی، هرگونه فروش در خارج از این چارچوب چه از طریق بازرسی های و چه گزارش های مردمی بدون اغماض برخورد می شود، ضمن اینکه در جلسات متعدد با معاونان بازرگانی شرکت های هواپیمایی با مسئولان دفاتر نمایندگی های مجاز فروش بلیت های اربعین هشدارهای لازم داده شده است.
به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، هرسال بیش از ۲ میلیون زائران ایرانی در ایام اربعین حسینی عازم کربلا می شوند که بیش از ۱۲۰ هزار نفر آنها از طریق هواپیما و ۳۰۰ هزار نفر با استفاده از قطار سفر می کنند؛ چهلمین روز شهادت حضرت امام حسین امسال مصادف با هشتم آبان ماه است اما زائران از چند روز پیشتر عازم این سفر معنوی می شوند.
اقتصام**۱۱۰۸*۲۰۲۵

انتهای پیام /*

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x