نحوه ساخت حساب پی پال

نحوه ساخت حساب پی پال


پی پال یکی از سرویس‌های معتبر پرداخت و انتقال پول به صورت آنلاین است که این امکان را به کاربرانش می‌دهد تا با ایجاد حساب‌های مجازی به نقل و انتقال پول، خرید و فروش و تبدیل ارز در شبکه‌ای سریع، امن و راحت بپردازند. با توجه به اینکه امروزه حجم قابل توجهی از تراکنش‌های مالی بین کاربران در اینترنت صورت می‌گیرد، آشنایی با نحوه ساخت حساب پی پال کمک بسیاری به ارسال پول شما به دورترین نقطه کره زمین تنها توسط آدرس ایمیل می‌کند. از آنجا که ممکن است برای تراکنش‌های مالی و آنلاین خود به اکانت پی پال نیاز داشته باشید، در ادامه گروه تجاری ققنوس ساده‌ترین روش‌های افتتاح حساب پی پال را به شما معرفی خواهند کرد که با انجام درست همه مراحل حساب شما با موفقیت ثبت خواهد شد.

آموزش نحوه ساخت حساب پی پال

همانطور که گفته شد اگر قصد خرید از سایت های خارجی را دارید و دنبال روشی امن و مطمئن میگردید، پی پال یک سرویس پرداخت انلاین است که این امکان را به شما می‌دهد بدون وارد کردن اطلاعات بانکی و تنها توسط ایمیل قابل دسترسی، خرید و فروش اینترنتی داشته باشید. یادگیری نحوه افتتاح حساب پی پال فقط چند دقیقه از وقت شما را می‌‎گیرد؛ اما بعد از آن به راحتی می‌توانید به ارسال و دریافت آنلاین پول بپردازید.

افتتاح حساب پی پال
افتتاح حساب پی پال

چگونگی ایجاد حساب پی پال

اگر قصد استفاده از یک سرویس پرداخت آنلاین امن و سریع را دارید؛ برای ایجاد حساب پی پال خود، مراحل ساده زیر را دنبال کنید:

به صفحه اصلی سایت پی پال بروید

برای شروع لازم است توسط مرورگر خود به آدرس https://www.paypal.com بروید. شما می‌توانید از هر مرورگری برای وارد شدن به سایت و ایجاد حساب پی پال استفاده کنید.

  • اگر  ترجیح می‌دهید از یک اپلیکیشن در گوشی هوشمند خود برای ساخت حساب استفاده کنید، می‌توانید برنامه رسمی PayPal را از Apple App Store یا Google Play Store دانلود کنید.

در سایت ثبت نام کنید

برای ثبت نام در سایت پی پال لازم است گزینه Sign Up در قسمت بالایی و سمت راست صفحه را انتخاب کنید. با انجام این مرحله از نحوه ساخت حساب پی پال به صفحه انتخاب نوع اکانت فرستاده می‌شوید.

نوع حساب خود را انتخاب کنید

با ورود به بخش ثبت نام از شما خواسته می‌شود که نوع اکانت پی پال مورد نظر خود را انتخاب کنید. یکی از دو گزینه  Individual Account و Business Account را باید علامت‌دار کنید.

  • Individual Account: با توجه به نظر کارشناسان ما، اکانت‌های شخصی برای اکثر افراد انتخاب مناسبی هستند. این نوع حساب این امکان را به شما می‌دهد که به ارسال و دریافت پول در هر سرویسی که از پی پال پشتیبانی می‌کند، بپردازید. برای ایجاد یک حساب شخصی لازم است نام کامل، آدرس، شماره تلفن و ایمیل خود را وارد کنید.
  • Business Account: اگر شغلی دارید و می‌خواهید قابلیت استفاده از حساب پی پال را در سایت خود قرار دهید، لازم است تمام اطلاعات مشابه حساب شخصی به اضافه EIN یا SSN تجاری خود را ارائه دهید. توجه داشته باشید که امکان تبدیل اکانت شخصی به تجاری وجود دارد؛ اما شما نمی‌توانید حساب تجاری خود را به حساب شخصی تغییر دهید.
ساخت اکانت پی پال
ساخت اکانت پی پال

شماره تلفن همراه خود را وارد کنید

بعد از اتمام مرحله انتخاب نوع اکانت و کلیک بر روی گزینه Next لازم است برای تائید حساب خود، یک شماره تلفن همراه وارد کنید. به محض انتخاب گزینه Next در این مرحله، پی پال یک کد تائید به شماره تلفن شما از طریق پیامک ارسال خواهد کرد.

  • اگر business account را انتخاب کرده باشید، به جای شماره تلفن از شما آدرس ایمیل خواسته می‌شود که باید آن را وارد کنید.

کد تائید را وارد کنید

در این مرحله از نحوه ساخت حساب پی پال باید کد تائید ارسال شده و اطلاعات اضافی خواسته شده را وارد کنید. اگر قصد افتتاح حساب تجاری پی پال را دارید، می‌‎توانید این مرحله را رد کنید.

اطلاعات شخصی یا تجاری خود را وارد کنید

بعد از وارد کردن کد تائید لازم است اطلاعات شخصی یا تجاری خواسته شده را وارد و برای خود رمز عبور بسازید. اگر در حال ایجاد یک حساب شخصی پی پال هستید، باید نام کامل خود و رمز عبور امنی را برای جلوگیری از هرگونه مشکل هنگام انتقال پول به حساب بانکی وارد کنید. اگر هم در حال ساخت حساب تجاری و کاری هستید، لازم است آدرس مشاغل و بقیه جزئیات خواسته شده را بنویسید و برای تائید گزینه Next را انتخاب کنید.

موافقت با شرایط ایجاد حساب پی پال

برای افتتاح حساب پی پال خود، بعد از وارد کردن اطلاعات خواسته شده باید با شرایط و قوانین پی پال موافقت کنید. بعد از موافقت و اتمام مراحل، حساب شما برای نقل و انتقال پول آماده خواهد بود. اگر در حال ساخت حساب تجاری هستید، از شما اطلاعات بیشتری خواسته می‌شود و بعد از انجام آنها حساب برای استفاده آماده است.

افزودن روش پرداخت بعد از اتمام مراحل نحوه ساخت حساب پی پال

بعد از ایجاد حساب پی پال لازم است روش پرداخت مورد نظر خود و اطلاعات بانکی خواسته شده را وارد کنید تا حساب برای ارسال و دریافت پول به طور کامل آماده و قابل استفاده شود. برای افزودن روش پرداخت مراحل ساده زیر را دنبال کنید:

ایجاد حساب paypal
ایجاد حساب paypal

وارد حساب پی پال جدید خود شوید

اگر به تازگی حساب را ایجاد کرده باشید از شما خواسته می‌شود که اطلاعات بانکی را وارد کنید، در غیر این صورت لازم است دوباره وارد سایت https://www.paypal.com شوید و Log In یا Sign in را انتخاب کنید. گزینه Log In در سمت راست و بالای صفحه قرار دارد.

  • هنگامی که روش پرداخت را به پی پال اضافه می‌کنید، می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • بدون افزودن حساب بانکی هم می‌توانید از پی پال استفاده کنید؛ اما اگر قصد انتقال پول از پی پال به حساب بانکی خود را دارید، باید حتما این کار را انجام دهید.

بر روی پنجره Wallet کلیک کنید

اگر حساب شخصی پی پال ایجاد کرده‌اید بر روی پنجره Wallet در بالای صفحه کلیک کنید، در غیر این صورت پنجره Pay & Get Paid را باز و گزینه Money را انتخاب کنید.

بر روی گزینه Link a card یا bank کلیک کنید

بعد از اتمام مراحل نحوه ساخت حساب پی پال برای پیوند دادن حساب بانکی به پی پال لازم است با انتخاب یکی از گزینه‌های Link a card یا bank روش پرداخت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نوع حساب مورد نظر خود را برای ساخت حساب جدید پی پال انتخاب کنید

در این مرحله باید نوع حسابی که می‌خواهید به پی پال اضافه کنید را انتخاب کنید. در صورت تمایل می‌توانید چندین روش پرداخت را اضافه کنید؛ اما بهتر است با یکی شروع کنید. برای افزودن هر کارت پرداخت به منظور خرید آنلاین باید بر روی Link a debit card یا credit card کلیک کنید. برای افزودن حساب بانکی Link a bank account را انتخاب کنید تا بتوانید از حساب پی پال خود به حساب بانکی شخصی یا کاری خود پول برداشت کنید.

بانک خود را انتخاب کنید

بعد از انتخاب هر کدام از گزینه‌هایی که به آن اشاره کردیم، در مرحله بعد ممکن است نماد بانک خود را ببینید. در صورت مشاهده آن بانک را انتخاب کنید؛ اما در غیر این صورت اسم بانک را جستجو کنید تا پیدا شود. بعد از انتخاب بانک خود، اطلاعات خواسته شده را وارد کنید تا به طور خودکار این روش پرداخت به حساب پی پال شما اضافه شود.

اطلاعات حساب بانکی خود را وارد کنید

اگر توانستید اسم بانک خود را پیدا و انتخاب کنید، اطلاعات شما به طور خودکار ثبت می‌شود، در غیر این صورت برای افزودن روش پرداخت خود لازم است اطلاعات را دستی وارد کنید. شماره کارت، تاریخ انقضا و کد CVC سه رقمی از جمله اطلاعاتی هستند که باید اضافه کنید.

با افزودن اطلاعات کارت یا بانک خود موافقت کنید

بعد از اتمام مراحل نحوه ایجاد حساب پی پال و افزودن حساب بانکی خود برای تائید اطلاعات باید بر روی گزینه Agree کلیک کنید تا روش پرداخت انتخاب شده شما به پی پال متصل شود. با انجام تمام این مراحل ساده می‌توانید به راحتی از حساب پی پال خود استفاده کنید.

سخن پایانی

اگر قصد پرداخت، نقل و انتقال پول به صورت کاملا آنلاین را دارید، گروه تجاری ققنوس روش مطمئن استفاده از سایت پی پال را پیشنهاد می‌کند. سرویس پی پال این امکان را برای شما فراهم می‌کند که تنها با یک ایمیل تراکنش‌های مالی خود را انجام دهید. برای ورود به این سایت لازم است با نحوه ساخت حساب پی پال آشنا شوید و با افزودن اطلاعات بانکی خود از خدمات ارائه شده بهره‌مند شوید. اگر برای خرید و فروش خود در سایت‌های خارجی از حساب پی پال استفاده کرده‌اید، تجربیات و نکات مفید خود را با ما در میان بگذارید.

منتظر امتیاز شما هستیم😅

تولید محتوا تیمیمشاهده نوشته ها

Avatar photo

ما در تیم تولید محتوا گروه تجاری ققنوس عاشق نوشتن و تولید محتوا در حوزه حمل و نقل بین المللی و تجارت خارجی هستیم. با انگیزه و اشتیاق بسیار در این زمینه فعالیت می کنیم. تخصص و تجربه خود را در این حوزه توانسته‌ام توسعه دهم و محتوایی پربار و جذاب برای مخاطبانم ایجاد کنم. من به خوبی با روندهای جدید و تحولات حمل و نقل بین المللی آشنا هستیم و این اطلاعات را به صورت قابل فهم و کاربردی در مقالات و مطالبم منتشر میکنیم. تمرکز من بر تبلیغ و ارائه راهکارهایی برای بهبود تجارت خارجی است و هدفم به اشتراک گذاری دانش و دیدگاه خودمان با دیگران است.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها