[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، غلامحسین شافعی در ادامه نشست با سه وزیر پیشنهادی که برای شنیدن برنامه وزرا در حال برگزاری است خطاب به محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی، اظهارداشت: دو مساله و مشکل فعالان اقتصادی که در این جلسه می خواهم به آن ها اشاره کنم مباحث  تامین اجتماعی و اشتغال است.

وی با بیان اینکه در بحث تامین اجتماعی مسائلی داریم که هنوز مورد توجه قرار نگرفته است، افزود: درگیری تامین اجتماعی با فعالان اقتصادی منطقی نیست.

شافعی با اشاره به بحث اشتغال افزود: بودجه قابل توجهی(١.۵میلیارد دلار) از محل صندوق توسعه ملی برای توسعه اشتغال روستایی اختصاص یافته اما نحوه توزیع آن نتیجه مثبتی ندارد.

وی ادامه داد: با این شیوه ای که  اعتبار توزیع می شود، روستایی پول را می گیرد وانتی می خرد و به حاشیه یک شهر کوچ می کند؛ در نتیجه روستا خالی می شود، یا نمونه داشتیم که به حاشیه شهر رفته و دکانی زده و روستا را ترک کرده است.

شافعی تاکید کرد: بنابراین باید هدف مورد توجه باشد و نحوه تخصیص منابع به روستائیان به شیوه ای انجام شود که به هدف مدنظر برسد. 

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها