[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، اسحاق جهانگیری امروز در سومین دوره اهدای نشان کارآفرینی امین الضرب در تالار وحدت گفت: انتخاب کارآفرین برتر توسط بخش خصوصى به معناى ترغیب همه شرکت ها و شهروندان به این موضوع است که کارآفرینى یک نیاز ملى براى امروز و فرداى این کشور است.

وی ادامه داد: اگر کشور در شرایط سخت اقتصادى امروز نبود ما همچنان نیازمند ایجاد زمینه ها و میدان هاى جدید بودیم چه برسد در مقطع فعلى که دشمنان ایران تلاش دارند آینده نامعلومى پیش روى نسل ما بگذارند.

جهانگیری خاطر نشان کرد: براى این شرایط پیچیده رویکردهاى متعارف شناخته شده قدیمى، کارساز نخواهد بود؛ ما نیازمند تعقل و خلاقیت هستیم.میدان را باید براى جوانان وزنان باز بگذاریم.

وی همچنین افزود: تغییرات مهمى در اقتصاد، در سطح داخلى و بین المللى در حال وقوع است.جامعه پویا جامعه اى است که تغییرات را مى شناسد.

معون اول رییس جمهور ادامه داد: امیدواریم بنگاه هاى ما در شرایط فعلى بتوانند خودشان را با تغییرات وفق دهند.نباید بگذاریم در چرخ دنده هاى تغییر قربانى تغییر شویم.

وی همچنین گفت: با شناسایى و تقویت فرصت هاى کارآفرینى نگرانى از آینده را کاهش دهیم، ما در مقطع فعلى به این موضوع خیلى احتیاج داریم.در دهه اخیر فعالان اقتصادى خیلى شرایط سختى را گذراندند هم تحریم هاى سال ٩٠ تا ٩۴ را داشتند و هم تحریم هاى امسال.

جهانگیری ادامه داد: نوک فشار تحریم ها روى فعالان اقتصادى و صاحبان کارخانجات و مردم مظلوم ایران است.نقدینگى موجود در کشور، مشکلات زیست محیطى، مسئله آب به چالش هاى جدى کشور تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید :  چرا دیگر عراق دومین بازار صادراتی ایران نیست؟

انسجام امروز از نان شب واجب تر است/ این دوران، دوران کوتاهى است و تمام خواهد شد

معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: دشمنان ما نمى خواهند در این منطقه کشور قدرتمندى به نام ایران وحود داشته باشد.

وی افزود: ترامپ مى گوید ٧هزار میلیارد دلار در منطقه هزینه کرده اما چیزى به دست نیاورده است، ما مى گوییم اگر ٧٠هزار میلیارد دلار هم با همین رویه خرج کرده بودید موفق نمى شدید.

جهانگیری در ارتباط با معیشت مردم گفت: اولویت ما باید این باشد که معیشت مردم در شرایط فعلى آسیب نبیند.این دوران، دوران کوتاهى است بنابراین از صنوف مختلف خواهش مى کنم کالاها را با قیمت مناسب عرضه کنند.

وی ادامه داد: مى دانم مهم ترین مسئله امروز واحدهاى تولیدى، نقدینگى است و این موضوع باید در دستور کار دولت و اتاق ثرار گیرد.

معاون اول رییس جموهر اظهار داشت: اگر در این مقطع موفق شویم صادرات و ارزآورى خوبى داشته باشیم و به معیشت مردم توجه کنیم، از این شرایط سخت عبور خواهیم کرد.

وی همچنین گفت: قول مى دهم که با تمام وجودم بمانم و در کارم از حمایت شما لحظه اى دریغ نکنم.

این خبر در حال تکمیل است…

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها