[ad_1]

تازه‌ترین تحولات قیمتی کالاهای خوراکی در روزهای پایانی خردادماه نشان داد که میوه بیشترین کاهش قیمت را در بین تمامی گروه‌ها داشته است.

به گزارش ایسنا، بررسی تغییرات قیمت مواد خوراکی در هفته منتهی به ۲۶ خردادماه که از سوی بانک مرکزی منتشر شده حاکی از آن است که که قیمت میوه تا ۱۳.۷ درصد نسبت به هفته ماقبل و تا بیش از ۲۰ درصد در مقایسه با هفته مشابه سال قبل ارزان شده است. گروه سبزیجات هم با کاهش قیمت همراه بوده به طوری که ۲.۲ درصد نسبت به هفته ماقبل از دوره مورد بررسی و تا ۵.۷ درصد نسبت به هفته مشابه سال قبل ارزان شد.

در گروه گوشت‌ها نیز ارزانی وجود دارد به گونه‌ای که گوشت مرغ تا ۵.۳ درصد ارزان شده و هر کیلو تا ۶۹۰۰ تومان در سطح شهر عرضه شده است. گوشت قرمز که رشد ۰.۵ درصدی داشت برای گوشت گوسفند با استخوان تا ۴۵ هزار و ۴۰۰ تومان و گوشت گاو و گوساله بی‌استخوان تا ۳۷ هزار و ۸۰۰ تومان در سطح شهر فروش رفته است.

در گروه لبنیات قیمت تمامی اقلام ثابت مانده اما تخم‌مرغ تا ۵ درصد ارزان شد و هر شانه ۹۵۰۰ تا ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان فروش رفت. برنج در حد ۰.۲ درصد گران و قند و شکر در همین حد ارزان شده است.

بنا بر گزارش بانک مرکزی قیمت چای و روغن نباتی در هفته منتهی به ۲۶ خردادماه ثبات داشته و تغییری نکرده است.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی ایران و نروژارسال پول به کانادااسکریلکسانتقال پول به پرفکت مانیبيت كوين لاند بالشروقپست بین المللیپی پال صرافی سفتهترخیص کالا از گمرک شیرازجشنواره ی خرید اینترنتیحمل بار سبلانحمل و ترخیص کالا از چینحمل و نقل هوایی آرامکسحواله پول به چینحواله یورو به فرانسهخريد از خارج از كشورخريد دلار پي پالخرید ابزار توسانخرید ابزار دستیخرید از Ebay در ایرانخرید اینترنتی بذر ماری جواناخرید اینترنتی ژیلتخرید اینترنتی مانتو مجلسیخرید اینترنتی ورق طلاخرید تجهیزات عکاسی صنعتیخرید دلار بیت کوینخرید گوشی اپل از خارجخرید لوازم جانبی کامپیوتر از چینخرید لیوان یکبار مصرفسهم اتاق بازرگانی از سودصادرات حناصادرات سیمان به چینصادرات نخودصرافی 2 قرونصرافی پیشخوانفریت بار از تبریزفریت بار فرودگاه امامقوانین گمرکی و مالیاتیقیمت نرخ حواله دلار شرکتیكارگو در ويتنامکشتی کارگوگمرک بندر امام خمینی تلفنگمرک نوردوزنحوه ارسال پول به ایراننحوه خرید از سایت آمازوننرخ فریت بارواردات خودرو به صورت شخصیواردات دولت روحانیواردات ماشین از دبیواردات و صادرات افغانستانوب مانی دلار

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها