مکیده شدن گوشت‌های وارداتی توسط ارگان‌های بزرگ دولتی و نیمه‌دولتی!

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس– سپیده قاسمی؛ منصور پوریان در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی گروه تجاری ققنوسبیان اینکه در حال حاضر بخش قابل توجهی از گوشت های وارداتی توسط ارگان های نظامی، دانشگاهی و دولتی مصرف می شود، اظهار کرد: مصرف بخش های زیادی از گوشت های وارداتی توسط این ارگان ها موجب شده علی رغم واردات در حجم مناسب شاهد عرضه محدود باشیم.

وی ادامه داد: تعداد این ارگان های دولتی و نیمه دولتی کم نیست و با یک حساب سرانگشتی می توان به میزان مصرف روزانه آن ها پی برد.

 پوریان تاکید کرد: برنامه ریزی ویژه های برای تامین نیاز این ارگان ها نیاز است.

وی پیشنهاد داد: هر یک از این ارگان ها گوشت قرمز مورد نیازشان را به طور مستقل از طریق واردات تامین کنند.

پوریان یکی دیگر از مشکلات در حوزه توزیع را محدود بودن تعداد مراکز توزیع دانست و گفت: بهتر است به جای واگذاری عرضه ۱۰ تن گوشت وارداتی به یک نفر، این وظیفه بین چند نفر و از طریق مراکز متعدد انجام شود تا از ازدحام در این مراکز جلوگیری شود.

رئیس مجمع ملی صادرکنندگان دام زنده کشور ابراز امیدواری کرد با ورود دام زنده به کشور در هفته جاری میزان عرضه نیز افزایش یافته و شاهد کاهش قیمت گوشت قرمز باشیم.

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x