موج نوسان در بورس‌های دنیا

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، آمارهای معاملاتی در بازارهای سهام در روز جاری نشان می دهد که بورس های اروپا با نوسان همراه شدند به طوری که افت ۰.۷ درصدی شاخص فوتسی لندن و کاهش ۱.۱ درصدی شاخص داکس آلمان در حالی به ثبت رسید که کک فرانسه نیز یک درصد افت را به ثبت رساند.

این در حالی است که، انتشار گزارش‌ های بازار کار آمریکا و نتایج ضعیف‌ آمار اقتصادی، دلار این کشور را در برابر ارزهای مطرح جهان به شدت تضعیف کرد. بر اساس این گزارش، ارقام مربوط به دستمزد ساعتی و تعداد مشاغل ایجاد شده در ماه نوامبر بسیار ضعیف‌تر از پیش‌بینی ها بود و همین امر منجر به کاهش قیمت دلار آمریکا تا معاملات امروز در بازار ارز جهانی شد. اما در بریتانیا، با توجه به مخالفت برخی از احزاب با طرح برگزیت و اختلاف نظر در درون حزب حاکم، احتمال عدم تصویب طرح ترزا می در پارلمان وجود دارد.

افت بورس های آسیایی

این گزارش می افزاید: در بازارهای آسیایی نیز روند کاهشی شاخص ها به چشم می خورد و شانگهای چین با کاهش ۰.۶ درصدی رو به رو شد. اس اند پی استرالیا ۲.۲ درصد منفی شد و شاخص اصلی بورس کره جنوبی نیز روند نزولی یک درصدی را تجربه کرد.

در ژاپن، شاخص نیکی افت ۲.۱ درصدی داشت در حالی که آمارهای این کشور نیز نشان دهنده این است که در چهار ماهه سوم اوضاع اقتصادی در این کشور نسبت به چهارسال گذشته وخیم تر بوده است.

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x