[ad_1]

«آخرین وضعیت از صدور بیمه‌نامه در مناطق زلزله زده»، «دستور توقف قیمت‌گذاری کالا در اتحادیه‌ها»، «نظر کمیسیون بازرگانی داخلی درباره قیمت نان»، «ماجرای انباشت هزاران تن سیب در کنار جاده»،‌«دسترسی به سرویس‌های بانکی با سیم‌کارت‌ جدید مجازی» و «کاهش ۹۲ درصدی بارش در تهران» از مهمترین عناوین اخبار و گزارش‌های امروز اداره اقتصادی است.

به گزارش ایسنا، خلاصه مهم‌ترین اخبار اقتصادی امروز – دوشنبه ششم آذر ماه – در زیر آورده شده است که با کلیک بر روی تیتر هر خبر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود.

معافیت مالیاتی حقوق کارکنان در سال ۹۷ چقدر است؟

دولت برای سال آینده حقوق کارکنان خود را تا دو میلیون تومان از مالیات معاف کرد، این معافیت برای سال جاری نیز در جریان است.

چک‌های برگشتی دوام نیاوردند!

جریان تغییرات مبادله چک در شبکه بانکی از برگشت چک‌های برگشتی به روال رو به رشد قبلی حکایت دارد. روند رو به رشد چک‌های برگشتی در حالی در شهریورماه متوقف و با کاهش از لحاظ تعدادی و مبلغی همراه بود که در مهرماه با افزایش تعداد چک‌های مبادله شده بار دیگر چک‌های برگشتی هم با رشد همراه شده است.

دستور توقف قیمت‌گذاری کالا در اتحادیه‌ها/ تعیین قیمت در واحدها

یکصد و چهاردهمین جلسه هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور که رییس آن وزیر صنعت، معدن و تجارت است، مصوبه‌ای ابلاغ کرده که طبق آن قیمت‌گذاری برای گروه‌های کالایی و خدماتی از اتحادیه‌ها به واحدها منتقل می‌شود.

نظر کمیسیون بازرگانی داخلی درباره قیمت نان

رئیس کمیسیون بازرگانی داخلی اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر اینکه قیمت نان باید واقعی شود، تصریح کرد: اگر قیمت نان واقعی نشود مردم بیشتر متضرر می‌شوند، چراکه از کیفیت تولید کاسته می‌شود.

بیشتر بخوانید :  محمدرضا فروتن اولین بازیگر سهیلی زاده شد

مهر اطمینان بر تمدید تعهد کاهش تولید نفت زده شد

ابراز حمایت از تمدید ۹ ماهه توافق کاهش میزان تولید نفت از سوی اوپکی ها و غیراوپکی ها که از سوی عربستان و روسیه صورت گرفته، مهر اطمینانی بر تمدید این توافق زده است. محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان از تمدید توافق تا پایان سال ۲۰۱۸ حمایت کرده و ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه نیز در چهارم اکتبر اظهار کرد که توافق می‌تواند تا پایان سال میلادی آینده تمدید شود.

در بازار خرید و فروش مسکن چه می‌گذرد؟

تعداد معاملات و متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در هشت ماه اول امسال رشد داشته است.

ادامه روند افزایش قیمت طلا در بازار جهانی

طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی که دلار همچنان در پایینترین حد دو ماه گذشته معامله شد، اندکی افزایش پیدا کرد.

آخرین وضعیت از صدور بیمه‌نامه در مناطق زلزله زده/برآورد دقیقی از میزان خسارت نداریم

مدیرعامل بیمه رازی درباره بیمه‌نامه‌های صادره در مناطق زلزله زده غرب کشور می‌گوید این شرکت در مجموع ۱۰۹۱ بیمه‌نامه آتش‌سوزی در این مناطق صادر کرده است. او با اشاره به اینکه باید ضریب نفوذ بیمه در ایران افزایش یابد تاکید کرد: شرکت‌های بیمه می توانند با توجه به ماهیت ساختمان‌های احداث شده و در نظر گرفتن شرایط منطقه‌ای، بیمه نامه مختلفی برای پوشش اموال بیمه‌گذاران در برابر خطر زلزله و با نرخ فنی و مناسب ارائه کنند.

حمایت از ایرلاین ها باید تداوم یابد

یک کارشناس صنعت هواپیمایی معتقد است با توجه به شرایط خاصی که ایرلاین های ایرانی در طول سال های گذشته با آنها دست و پنجه نرم کرده اند، ادامه حمایت دولت از آنها موضوعی است که نمی توان از آن صرف نظر کرد.

بیشتر بخوانید :  بازار عراق را از دست بدهیم، باید پاسخگو باشیم

یک کارشناس: مسکن مهر برای دولت قبل جنبه حیثیتی داشت

یک کارشناس مسکن با بیان اینکه دولت قبل می خواست در حوزه مسکن نقش یک منجی را بازی کند گفت: اجرای طرح مسکن مهر به کانون کشاکشهای سیاسی بین جناح های سیاسی تبدیل شد، در نتیجه اجرای آن برای دولت نهم و دهم جنبه حیثیتی پیدا کرد و این مساله باعث شد دولت طرح هر انتقادی به مسکن مهر را معادل غرض ورزی سیاسی قلمداد کند.

بهبود محیط کسب‌وکار اولویت یک مدیران نیست/ چقدر اصرار کنیم؟

معاون وزیر اقتصاد درباره دلایل افت رتبه ایران در فضای کسب‌وکار بانک جهانی، ضمن تاکید بر اینکه هنوز بهبود فضای کسب‌وکار اولویت مدیران نیست، می‌گوید: علاوه بر این موضوع در بعضی شاخص‌ها مواردی اضافه شده که از کنترل ما خارج است مثلا امسال برابری زنان و مردان در شروع کسب‌وکار به موارد مورد پرسش‌نامه بانک جهانی اضافه شده است. دولت در این زمینه با قانون چه می‌تواند بکند؟ در شرایطی‌که پیشنهادات مربوط به اصلاحات قانونی هم چندان موفقیت‌آمیز نیست. از سوی دولت به مجلس می‌رود ولی در نهایت معلوم نیست چگونه از آن خارج می‌شود.

کاهش ۹۲ درصدی بارش در تهران

حجم ریزش‌های جوی در آبان ماه سال جاری در تهران نسبت به سال آبی گذشته کاهش ۹۲ درصدی را نشان می‌دهد.

برای جلوگیری از تکرار حوادث کار چه کرده‌ایم؟

برابر گزارشها سالانه ۳۴۰ میلیون حادثه ناشی از کار در جهان رخ می دهد و برآوردها نشان می‌دهد که حدود دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در این حوادث جان خود را از دست می‌دهند.

بیشتر بخوانید :  کاهش تولید ۱۲ کالا/ کولر و تلویزیون در صدر

ممنوعیت واردات برنج ادامه‌دار شد

با توجه به اینکه واردات برنج در نیمه نخست امسال رشد فزاینده‌ای داشته و از یک میلیون تن هم عبور کرد، وزیر جهاد کشاورزی ممنوعیت فصلی واردات این محصول استراتژیک را ادامه داد، چراکه از ابتدای شهریور تا ابتدای آذر ماه واردات برنج ممنوع بود و بر این اساس تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

دسترسی به سرویس‌های بانکی با سیم‌کارت‌ جدید مجازی

سیم‌کارت‌های مجازی که به تازگی وارد فضای ارتباطاتی شده‌اند، امکان دسترسی به سرویس‌های بانکی و خدمات پرداخت الکترونیک را فراهم کرده و برای اولین بار در ایران خدمات NFC را نیز پشتیبانی خواهند کرد.

ماجرای انباشت هزاران تن سیب در کنار جاده

رئیس هیئت مدیره انجمن کنسانتره و آبمیوه در مورد انباشت هزاران تن سیب در کنار جاده شهرهای شمال غربی کشور توضیح داد.

پنج گجت تکنولوژی جدید و برتر سال ۲۰۱۷

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال میلادی، همواره یکی از کارهایی که وب سایت‌های مختلف فعال در زمینه تکنولوژی انجام می‌دهند، مرور و بررسی برترین گجت‌های تکنولوژی است.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاasus zenfone 6 خرید اینترنتیbattlefield 3 خرید اینترنتیاستخدام ترخیص کار 93اسکرین شات اپلانتقال پول به کارت سپهپی پال اندرویدتجهيزات شبكه وايرلستجهیزات جانبی شبکهترخیص کار به زبان انگلیسیترخیص کار خودروثبت نام وب مانيحقوق حمل و نقلحمل بار به لبنانحمل دریایی بارحمل کالا از چین به عراقحمل هوایی سیطرهخريد سربازي خارج از كشورخرید ابزار مونته سوریخرید اینترنتی 4050خرید اینترنتی چوب بستنیخرید بلیط هواپیما خارج از کشورخرید تجهیزات قهوهخرید خط تولید خانگیخرید خط تولید مایع دستشوییخرید دلار به روزخرید دلار روزخرید کالای فیزیکی از امریکاخرید لپ تاپ از خارجخرید و فروش لیوان یکبار مصرفسایت ای بی امشرکت حمل و نقل بین المللی قیرشرکت واردات خودرو از دبیصادرات 807صادرات چیپس میوهصادرات ظروف یکبار مصرفصرافی عرفانعطر کارگوعلی اکسپرس ایرانقوانین گمرکی مناطق ویژه اقتصادیقوانین گمرکی منطقه آزاد اروندگمرک تعرفهمجوز ترخیصنحوه ترخیص خودرو از پارکینگواردات خودرو خارجی دست دومواردات خودرو راهنوردواردات دوچرخه از دبیواردات فلش مموریواردات لوازم جانبی کامپیوتر از چینواردات مزدا 3 مدل 2014ویزا و مستر کارت مجازی

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها