مهمترین اخبار اقتصادی ایسنا در روز یکشنبه

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

“سرورهای تلگرام به ایران منتقل شد”، “توافق با بانک مرکزی درباره پرداخت‌های موبایلی”، “صدای زنگ خطر به گوش می‌رسد!”، “تعیین تکلیف سپرده‌گذاران تا ۲۰۰ میلیون فرشتگان + جدول زمانبندی”، “چرا پیاز ارزان نمی‌شود؟” و “شرکت‌های برق تا پایان هفته در حالت آماده‌باش”؛ برخی از مهمترین اخبار اقتصادی امروز ایسنا بود.

به گزارش ایسنا، برخی از اخبار اقتصادی امروز – یکشنبه- در ادامه آمده است که با کلیک برروی هر تیتر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود.

وزیر ارتباطات: سرورهای تلگرام به ایران منتقل شد/توافق با بانک مرکزی درباره پرداخت‌های موبایلی

وزیر ارتباطات گفت: در نتیجه جلساتی که با مدیران تلگرام داشتیم، برخی از سرورهای این شبکه اجتماعی به کشور منتقل شده است.

صدای زنگ خطر به گوش می‌رسد!

نیاز مصرف برق امسال ۲۸۰۰ مگاوات افزایش پیدا کرده که از مصرف بسیاری از کشورهای منطقه بیشتر و به گفته معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی این مساله یک زنگ خطر برای کشور است.

تعیین تکلیف سپرده‌گذاران تا ۲۰۰ میلیون فرشتگان+ جدول زمانبندی

در ادامه فرایند مرحله‌ای تعیین‌تکلیف سپرده‌گذاران تعاونی منحله فرشتگان، سپرده‌گذاران تا سقف ٢٠٠ میلیون تومان از ۱۲ مردادماه تعیین وضعیت خواهند شد.

چرا پیاز ارزان نمی‌شود؟

در حالی که طی دو ماه گذشته قیمت پیاز همچنان روند افزایشی داشته است، طی روزهای گذشته با کاهشی جزئی به بازار عرضه شده است اما همچنان با گذشت چندین و چند هفته از وعده مسئولان بخش خصوصی و وزارت جهاد کشاورزی برای کاهش قیمت، قیمت این محصول متعادل نشده است.

شرکت‌های برق تا پایان هفته در حالت آماده‌باش

بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی انتظار می‌رود دمای هوا تا روز دوشنبه به طور متوسط حدود ۲ تا ۳ درجه بالاتر برود. به همین دلیل، هم‌زمان با آن شاهد افزایش پیک مصرف برق به بالاترین میزان خود در این روزها خواهیم بود که نگرانی‌ها بابت قطع گسترده برق در کشور را ایجاد کرده است.

آمادگی شرکت‌های ایرانی برای ساخت جکت‌های فاز ۱۱ پارس جنوبی

رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت از آمادگی شرکت‌های ایرانی برای ساخت جکت‌های فاز ۱۱ پارس جنوبی خبر داد.

فروش آپارتمانهای قدیمی بیشتر شد

در شرایطی که هنوز بازار فروش واحدهای مسکونی نوساز با ۴۶ درصد بیشترین سهم از تعداد معاملات تیرماه شهر تهران را به خود اختصاص می دهد، درصد تغییر تعداد معاملات واحدهای ۱۶ سال به بالا نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۹ درصد افزایش یافته است.

مگر قرار نبود برنج، گوشت و نان از مالیات معاف باشند؟!

رییس اتحادیه چلوکباب و چلو خورش اظهار کرد: طبق آنچه در قوانین آمده گوشت، برنج و نان از پرداخت مالیات ارزش افزوده معاف هستند، اما اکنون از آشپزخانه‌ها و رستوران‌ها بابت این مواد مالیات دریافت می‌شود.

گلایه طیب‌نیا از سنگ‌اندازی‌ در خصوصی‌سازی شرکت‌ها

وزیر اقتصاد با انتقاد از سنگ‌اندازی‌ها در خصوصی سازی شرکت‌های دولتی گفت به یاد ندارم که شرکتی را از طریق مزایده و رعایت کامل قانون به بخش حصوصی واقعی واگذار کرده باشیم و درخواست فسخ معامله داده نشده باشد.

کرباسیان خبر داد: پهنه‌های معدنی کشف شده آماده واگذاری/ هفت طرح فولادی آماده تولید

در حالیکه اکتشاف یکی از نقاط قوت عملکرد حوزه معدن در دولت به شمار می‌رود، رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران بخش اکتشاف معدن را یکی از قسمت‌های پرریسک فعالیت‌های معدن عنوان کرد و گفت که پایین آوردن این ریسک بر عهده دولت بوده و پهنه‌های اکتشاف شده آماده واگذاری به بخش خصوصی هستند.

قیمت مرغ بیش از ۷۵۰۰ تومان منطقی نیست/ ارزانی در آینده نزدیک

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران اعلام کرد که قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ گران‌تر از ۷۵۰۰ تومان منطقی نیست و با توجه به اقدامات صورت گرفته مانند توزیع گوشت مرغ منجمد دولتی، به زودی قیمت این محصول کاهش می‌یابد و متعادل می‌شود.

سپرده‌های جدید فرشتگان مشمول سود شد

بر اساس تصمیم جدید اتخاذ شده در رابطه با سپرده‌گذاران تعاونی منحل شده فرشتگان که در موسسه کاسپین افتتاح حساب و تعیین تکلیف می‌شوند، وجوه سپرده‌گذاری شده مشمول سود مصوب شورای پول و اعتبار خواهد شد.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x