ممنوع الخروجی ۱۶ هزار بدهکار در سال ۹۵ ‌

VID-TEACHING main

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش تراز ، احمد تویسرکانی با بیان اینکه ۴۸ هزار و ۴۶۷ میلیارد ریال از مطالبات معوق بانک‌ها در سال ۹۵ وصول شد، گفت: با توجه به وصول ۴۱ هزار میلیارد ریالی در سال ۹۴،  ۱۷ درصد در وصول مطالبات معوقات بانک ها رشد داشته ایم.
وی با بیان اینکه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور درخصوص معوقاتی می تواند اقدام کند که تضمین ها و وثایق لازم اخذ شده باشد، اظهار داشت: این سازمان درخصوص بحث معوقات با شناسایی اموال بدهکاران و به مزایده گذاشتن این اموال، معوقات را وصول می کند.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خاطرنشان کرد: اگر افراد، اموالی داشته باشند که قابل شناسایی باشد بطور طبیعی این سازمان با جدیت، موضوع را پیگیری می کند و اموال را بازمی گرداند.
تویسرکانی با بیان اینکه سازمان ثبت به مواردی که بانک ها اعم از ممنوع المعامله شدن، ممنوع الخروج شدن و شناسایی اموال این بدهکاران و بدنبال آن توقیف اموال را اعلام کنند، اجرا می کند، گفت: ۱۶ هزار و ۴۸۲ نفر از بدهکاران پارسال ممنوع الخروج شدند که این موضوع موجب تسریع در وصول بدهکار طلبکاران و بدهکاری ۸ هزار و ۴۹۲ نفر وصول شد.
به گفته وی، این افراد بعد از پرداخت بدهکاری در همان سال گذشته از ممنوع الخروجی در آمده اند.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x