ملاک عمل برای خرید تضمینی گندم ۱۶۰۰ تومان

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: وزیر جهاد کشاورزی گفت:ملاک عمل برای خرید تضمینی گندم ۱۶۰۰ تومان بوده مگر آن که در آینده اتفاق دیگری رخ دهد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، محمود حجتی با اشاره به طرح استیضاح در کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت:یکی از محورهای استیضاح این بوده که چرا قیمت تضمینی گندم پایین بوده و بیشتر حساسیت نمایندگان روی این موضوع بود اما موضوعاتی همانند عملکرد وزارتخانه در اجرای برنامه ششم توسعه یکی دیگر از محورهایاستیضاح است.

پولی که برای گندم داده می‌شود بیشتر برای یارانه نان است

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه گردش کار تعیین قیمت تضمینی گندم طی ۵ ماه گذشته در شورای اقتصاد برای نمایندگان تشریح شد، افزود: پیشنهاد اولیه که در کمیسیون و شورای اقتصاد آمده بود تعیین نرخ ۱۴۰۰ تومان بود که در نهایت قیمت ۱۶۰۰ تومان برای اجرا ابلاغ شد و اکنون ملاک عمل ۱۶۰۰ تومان بوده مگر آن که در آینده اتفاق دیگری رخ دهد.

این عضو کابینه دولت دوازدهم با تأکید بر اینکه دولت در تأمین منابع مورد نیاز نرخ خرید تضمینی ۱۶۰۰ تومانی نیز با محدودیت و مشکل روبه‌رو بود، تصریح کرد: پولی که برای گندم داده می‌شود بیشتر برای یارانه نان است اما برای گندم و گندمکار است.

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x