معاون فنی و امور گمرکی  جمهوری اسلامی ایران گفت: در حاشیه مراسم معارفه ناظر معارفه ناظر جدید گمرکات خراسان رضویجدید گمرکات خراسان رضوی در جمع خبرنگاران گفت: دسترسی مردم به اطلاعات گمرکی مربوط به ترخیص کالاهای وارداتی، صادراتی و ترانزیتی آسان و هر زمان که به سایت گمرک ایران مراجعه شود امکان رصد اطلاعات مربوط به ۲۰ قلم کالای صادراتی، وارداتی و ترانزیتی کاملا مهیاست.

فرود عسگری افزود: در نتیجه اجرای سامانه جامع امور گمرکی در کشور قاچاق کالا کاهش یافته که کشف حدود ۳۰۰تن موارد پیش ساز مواد مخدر در کشور از نتایج استقرار این سامانه بود که در تاریخ گمرک ایران بی سابقه است.

او گفت:میزان درآمد گمرکی ایران در سال ۹۵حدود ۳۴هزار میلیارد تومان بود که ۱۰ هزارو ۱۰۰ میلیارد تومان از درآمد گمرک مربوط به وصول مالیات با رشد ۳۱ درصدی در مقایسه با سال ۹۴ بود.

معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران گفت: هم اکنون تعداد کالای مشمول استاندارد اجباری به کمتر از ۷۰۰کالا است.

در این مراسم از خدمات مسعود عاطفی قدردانی و امید جهانخواه به عنوان ناظر جدید گمرکات خراسان رضوی و مدیر کل گمرک مشهد معرفی شد.

عاطفی به عنوان نخستین نماینده ایران در سازمان جهانی گمرک واقع در بروکسل تعیین شده است.

۱۶۸ گمرک در کشور فعال است که پنج گمرک آن در خراسان رضوی قرار دارد.

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها