[ad_1]

به گزارش عصر چهارشنبه خبرنگار روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، در این نشست نمایندگان شرکت کوزو و جمعی از مدیران این شرکت در حضور معاون و قائم مقام وزیر مسائل خود را مطرح کردند و تصمیمات لازم برای حل مشکلات اتخاذ شد.
خرید و نصب تجهیزات آسانسور و پکیج و تهیه قیر از جمله مسائل اساسی شرکت کوزو برای تکمیل بلوک‌ها در فاز ۱۱ بود که با نگاه ویژه وزارت راه و شهرسازی مقرر شد علاوه بر کمک در تهیه قیر، مجوزهای لازم برای واردات موتور آسانسور صادر شود تا هرچه زودتر این مشکلات برطرف شود.
برپایه گزارش ها تاکنون بالغ بر هشت هزار واحد قابل سکونت پروژه بزرگ کوزو به متقاضان تحویل داده شده است و با پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی باید در انتظار تحویل بلوک‌های باقی‌مانده این فاز در آینده‌ای نزدیک بود.
اتمام نصب آسانسور در ۱۳۰ بلوک، اجرای ۳۶ کیلومتر شبکه توزیع آب، ۳۷ کیلومتر فاضلاب شهری، ۳۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی آسفالت‌شده، ۵۷ کیلومتر دیوار حائل و ساخت هشت مدرسه از جمله اقدامات مهم انجام شده در پروژه کوزو بوده است.
دستورات لازم در این نشست برای حل موانع تکمیل بلوک‌های باقی‌مانده صادر و قرار شد با سرعت بالاتری قراردادهای پنج برگی به متقاضیان تحویل داده و پروژه‌هایی که مشکلات کمتری برای قابل سکونت شدن دارند، با سرعت بیشتری تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شود.
شهرستان پردیس که در حدود ۲۰ کیلومتری شرق پایتخت قرار گرفته است بر اساس آمار سال ۹۵، ۱۷۰ هزار نفر جمعیت دارد.
براساس برنامه درصورت تکمیل واحدهای مسکن مهر پردیس جمعیت این شهرستان به افزون بر ۶۰۰ هزار نفر خواهد رسید.
تهرام/۹۴۴۱ / ۶۱۳۹

بیشتر بخوانید :  مجمع عمومی عادی بانک‌ پاسارگاد برگزار شد

انتهای پیام /*

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها