[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان خصوصی سازی؛ برای دریافت سود سهام عدالت سالانه توسط مشمولین سهام عدالت، موارد زیر باید مورد توجه مشمولین قرار بگیرد:

برای اخذ شماره شبا بانکی ضرورتی به افتتاح حساب جدید در بانک ها نیست و حساب های بانکی قبلی و  موجود نیز، امکان دریافت شماره شبا دارند.

شبا بانکی، متعلق به یک حساب بانکی مسدود مورد قبول واقع نخواهد شد. چنان چه مدت زیادی است که از وضعیت مسدودی یا فعال بودن حساب خود بی اطلاع هستید، لازم است قبل از کار با سامانه، وضعیت حساب را از بانک سوال کنید.

شماره شبا متعلق به حساب مشترک اشخاص، مورد تائید سامانه قرار نخواهد گرفت.

شماره شبا حساب بانکی اشخاص حقوقی در  سامانه سهام عدالت با تائید مواجه نخواهد شد.

سود سهام عدالت به صورت انفرادی به حساب شخص سهامدار واریز می شود، لذا برای هر نفر از اعضای خانوار باید یک شماره شبا که به نام شخص مشمول باشد در سامانه ثبت شود.

برای کودکان و افراد تحت تکفل زیر سن قانونی باید شماره شبا به نام خود آن ها در سامانه ثبت شود و سود سهام عدالت به حساب سرپرست خانوار یا قیم و وکیل واریز نمی شود.

تنها پیامکی که از سوی سامانه سهام عدالت و سازمان خصوصی سازی برای افراد ارسال می شود این است که شماره شبا وارد شده با نام مشمول مطابقت ندارد یا شبا ثبت شده متعلق به یک حساب بانکی مسدود است، به همین دلیل به پیامک های دیگر که تحت عنوان سهام عدالت از شماره های ناشناس ارسال می شود، نباید توجه شود.

بیشتر بخوانید :  چاره کاهش قیمت مرغ افزایش تولید است/ مبنای قانونی ما قیمت اعلامی سازمان حمایت است

دوره بررسی و تطبیق منجر به تایید یا عدم تایید شماره شبا در حدود ۱۵ روز است. سازمان خصوصی سازی از طریق سیستم بانکی طی این مدت شبا بانکی مشمولان را بررسی می نماید و در صورت تایید، پیام تایید نهایی شبا از طریق سامانه قابل مشاهده است.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگاني خرم آبادانتقال پول به ملیپست بین المللی در ایرانپی پال ترکیهپیگیری فریت بارترخیص کالا از گمرک انزلیترخیص کالا و وارداتثبت کارت بازرگانی تهرانچگونه با پی پال کار کنیمحمل بار از چینحمل بار مرزدارانحمل بار هواپیمایی ماهانحواله ارز مبادله ایخريد از سايت امازونخرید ابزار هنریخرید از ایبیخرید اینترنتی ظروف دکوری شیکخرید بنز از آلمانخرید تجهیزات خلبانیخرید تجهیزات رادیولوژیخرید خط تولید قطعات خودروخرید دلار انلاینخرید کیف دلارد بانک صادراتشرکت حمل هواییصادرات ذغال چوبصادرات غیر مستقیمصادرات قیر به ترکیهصادرات هندوانه به ترکیهصرافی بن بستفروش خط تولید چیپس سیب زمینیفروش مستر کارت خرید اینترنتیفریت بار به روسیهفریت بار ماهانفریت بار مشهدقوانین واردات کالا از دبیقیمت مستر کارت در ایرانقیمت هر بیت کوین به تومانکد رهگیری مرسولات پستکردیت مستر کارتکشتی جنرال کارگوگمرک زعفرانگمرک شهرکردگمرک لارستانواردات ترکمنستانواردات حیواناتواردات خودرو 92واردات سموم کشاورزیواردات غذای سگواردات فلش

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها