[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: رئیس جمهوری آذربایجان برای به حداقل رساندن بازرسی های گمرکی ، فرمان استفاده شرکای تجاری خارجی از سیستم «مسیر سبز گمرکی» را صادر کرد .

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس  به نقل از خبرگزاری رسمی ‘ آذرتاج ‘، در فرمان الهام علی اف، نحوه استفاده شرکای تجاری خارجی جمهوری آذربایجان از سیستم مسیر سبز و نیز مقررات لغو و از سرگیری این سیستم برای طرف خارجی مشخص شده است .
هدف از به کارگیری مقررات سیستم مسیر سبز فراهم کردن شرایط مساعد برای شرکای تجاری خارجی ، افزایش بهره وری، به حداقل رساندن بازرسی های گمرکی از طریق به کارگیری سیستم شفاف نظارت گمرکی و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود است.
بر اساس این فرمان ، کمیته دولتی گمرک جمهوری آذربایجان حق استفاده از سیستم مسیر سبز را در صورت درخواست شریک تجاری خارجی فعال و در صورت بروز تخلف، در استفاده از این سیستم متوقف می کند .
همچنین کمیته دولتی گمرک جمهوری آذربایجان می تواند حق استفاده دایمی از سیستم مسیر سبز را در صورت بروز اطلاعات نادرست در اسناد ارایه شده از سوی شریک تجاری خارجی برای کسب حق استفاده دایمی از این سیستم و یا نبود عملیات صادردات و واردات ظرف ۱۲ ماه توسط شریک تجاری خارجی ، لغو کند.
در صورت لغو استفاده دایمی از سیستم دالان سبز برای شریک تجاری خارجی ، درخواست استفاده مجدد از این سیستم فقط پس از ۶ ماه امکان پذیر خواهد بود .
کمیته دولتی گمرک آذربایجان همه کارهای مربوط به استفاده از سیستم مسیر سبز ، توقف و لغو استفاده از این سیستم را بصورت الکترونیکی اجرا می کند و اطلاعات در این زمینه در سایت رسمی آن منتشر می شود .

بیشتر بخوانید :  طراحی سازو کار ویژه برای ممانعت ازجهش قیمت ها

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها