مسائل حقوقی بازرگانان ایلامی با تجار عراقی تسهیل می شود

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی آل اسحاق روز شنبه در مراسم گشایش شعبه اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق در استان ایلام اظهار داشت: روند مبادلات تجاری و بازرگانی ایران و عراق پس از سقوط رژیم صدام روز به روز در حال گسترش است و در این میان مرز بین المللی مهران با توجه به نزدیکی به شهرهای مرکزی عراق از جایگاه ممتازی برخوردار است.

وی ادامه داد: با استقرار امنیت کامل در این کشور و نابودی تروریست ها باید بیش از پیش به سمت فتح بازارهای مورد نیاز این کشور حرکت کنیم تا از قافله دیگر کشورها عقب کنیم.

رئیس اتاق مشترک ایران و عراق تاکید کرد: تجار و بازرگانان باید با بررسی نیازهای این کشور تلاش کنند محصولات تولیدی خود را به عراق روانه کنند و هر روز با افزایش کیفیت فضا را برای توسعه و صاردات دیگر کالاها فراهم آورند.

آل اسحاق با اشاره به قرابت های فرهنگی و دینی میان مردم دو کشور بر لزوم تلاش برای نزدیکی هرچه بیشتر مردم استان های مرزی دو کشور ایران و عراق تاکید کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان ایلام نیز در این مراسم گفت: پل ارتباطی میان تجار دو کشور در مرز مهران با راه اندازی این شعبه ایجاد می شود.

شعبان فروتن اضافه کرد: امنیت ممتاز مرز بین الملی مهران فضا را برای توسعه همکاری با کور عراق دوچندان می کند.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x