[ad_1]

محمد رضا فرزعلیان، عضو هیئت مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درباره مرخصی اجباری کارگران داروگر گفت: مدیریت هلدینگ داروگر از شنبه یعنی ۱۳ خرداد تا ۱۸ خرداد ماه سال جاری تمام کارگران این مجموعه را به مرخصی اجباری فرستاده است.

وی با بیان اینکه مرخصی اجباری خلاف قانون کار است، گفت: ماده ۶۹ قانون کار بیان می‌کند تاریخ استفاده از مرخصی با توافق کارگر و کارفرما تعیین می‌شود و در صورت اختلاف بین کارگر و کارفرما نظر اداره کار و امور اجتماعی‌ محل لازم‌الاجراء است.

تبصره: در مورد کارهای پیوسته (‌زنجیره‌ای) و تمامی کارهایی که همواره حضور حداقل معینی از کارگران در روزهای کار را اقتضا می‌نماید، ‌کارفرما مکلف است جدول زمانی استفاده از مرخصی کارگران را ظرف سه ماه آخر هر سال برای سال بعد تنظیم و پس از تأیید شورای اسلامی کار یا‌ انجمن صنفی یا نماینده کارگران اعلام نماید.

 فرزعلیان ادامه داد: در صورتی که مرخصی بدون توافق کارگران باشد، کارفرما باید هزینه مرخصی را بپردازد و از حقوق کارگران کسری وجود نداشته باشد. در حال حاضر با توجه به اینکه مجموعه کارگران هلدینگ داروگر مجدداً به مرخصی اجباری رفته‌اند، این تعداد روزها نباید در حساب و کتاب حقوقی آنها تأثیر بگذارد.

 وی با بیان اینکه اکثر کارگران داروگر مرخصی نداشته‌اند، گفت: برای کارگران نباید مرخصی رد شود، بلکه باید کارفرما هزینه را بپردازد. در روزهای آینده دلیل مرخصی اجباری کارگران را از مدیریت هلدینگ داروگر جویا خواهیم شد.

انتهای پیام/*

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگاني لرستانبانک صادرات ثبت نامبیت کوین سایت کلیکیپست اکسپرسیونیسمترخیص کار جلفاترخیص کالا از گمرک بندرعباسترخیص کالا با کارت بازرگانیحمل بار جرثقیلحمل و ترخیص کالا از چینحمل و نقل بین المللی پاکان ترابرحمل و نقل پست بین المللیخدمات بار هوایی کیش ایرخريد وسايل ورزشيخرید از وب سایت های خارجیخرید اینترنتی خاویارخرید اینترنتی ژیلتخرید بلیط هواپیما از علی باباخرید تجهیزات قارچخرید دستگاه چین کنخرید دستگاه لیوان یکبار مصرفخرید گوشی از خارج از ایرانخرید و فروش تجهیزات پزشکیخرید و فروش دلار پرفکت مانیساخت مستر کارت رایگانسایت کارت بازرگانیسود واردات خودرو از دبیصادرات سمند به چینصرافی چابهارصرافی لس آنجلسصرافی های تهرانعلی اکسپرس در ایرانغولهای واردات خودروفروش تجهیزات گلخانهفروش خط تولید تسمه بسته بندیقوانین گمرک کیشقوانین گمرکی منطقه آزاد اروندكارت بازرگاني ثبت نامگمرک سرخسمجوز واردات خودرو برای فرزندان شهدامستر کارت حضوریمسترکارت و ویزاکارتمطالعات طراحی گمرکهزینه ترخیص خودرو از پارکینگواردات از چینواردات از دبیواردات بدلیجات از چینواردات خودرو از دبی به ایرانواردات خودرو خارجيواردات خودرو خبرواردات ظروف چینی

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها