[ad_1]

معاون آموزشی فنی و پژوهشی سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور اعلام کرد: طی پیگیری‌های صورت گرفته از سال گذشته تاکنون، رتبه‌بندی سازمان نظام مهندسی کشاورزی مورد توجه جدی قرار گرفت و اینک این سازمان به عنوان مرجع رسیدگی در این موضوع محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، صمد رفیعی معاون آموزشی فنی و پژوهشی سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور در مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین که شب گذشته با حضور مسئولان و اعضای این سازمان در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: این سازمان در شانزدهمین سال تاسیس خود ۲۲۰ هزار نفر عضو دارد.

وی افزود: وظیفه و هدف اصلی این سازمان تبدیل نیروی انسانی به منابع انسانی کارآمد است چرا که مقام معظم رهبری فرمودند «نیروی انسانی همه چیز این کشور است».

رفیعی با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی و ریشه‌ای در ۷ سال اخیر رتبه‌بندی و تعیین صلاحیت شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای و فنی مهندسی کشاورزی است، گفت: مرجع صلاحیت‌دار برای رتبه‌بندی‌ و تشخیص صلاحیت این سازمان است.

وی تأکید کرد: وظیفه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی پرداختن و پیگیری تمام مباحث مرتبط با رتبه‌بندی است اما تاکنون این مقوله به طور کامل اجرایی نشده است.

این مسئول ادامه داد: متأسفانه در بیشتر استان‌ها با بحث رتبه‌بندی مهندسان کشاورزی به‌صورت سلیقه‌ای عمل می‌شد و در بیشتر موارد آن را به رسمیت نمی‌شناختند.

وی اضافه کرد: طی پیگیری های صورت گرفته از سال گذشته تاکنون رتبه‌بندی سازمان نظام مهندسی کشاورزی مورد توجه جدی قرار گرفت و اینک این سازمان به عنوان مرجع رسیدگی در این موضوع محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید :  طیب نیا: مردم مرا بخاطر کاستی ها ببخشند

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام تلاش ما بر حل این موضوع و رفع سرگردانی‌های موجود در این مسیر است که گام های خویی در این باب برداشته شده است.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاآزمون حمل و نقل بین المللی کالاارسال پول به خارج از کشورانتقال پول به پاکستاناهمیت صنعت حمل و نقل هواییپی پال حسابپیگیری مرسوله گستیتجهيزات فعال و غيرفعال شبكهترخیص کار در تهرانترخیص کالا از هندترخیص کالا چینترخیص کالا فرودگاه امامتفاوت مسترکارت و ویزا کارتحمل و نقل هوایی بین المللیخدمات بار هوایی آران سرعتخريد در چينخرید ابزار کاشت ناخنخرید اینترنتی 405خرید تجهیزات سینماییخرید خدمت دانشجویان خارج از کشورخرید خط تولید شیرآلاتخرید دلار وبمانیخرید کتاب از سایت آمازونخرید کتاب در خارج از کشورخرید و فروش دلار لیبرتی رزروراهنمای خرید از علی بابارهگیری مرسولهرهگیری مرسوله پستی ناجارهگیری مرسوله مستیسایت خرید اینترنتی آمازونشارژ وب مانيصادرات شیرین بیان به چینصرافی پیشخوانصرافی جردنقوانین گمرک در ایرانقوانین گمرک فرودگاه ترکیهقوانین گمرکی ایرانقوانین و مقررات گمرکی ایرانقيمت حواله دلار استرالياقیمت بیت کوین به تومانگمرک جمهوری اسلامی ایران تعرفهگمرک فرودگاه مهرآبادمراحل ترخیص کالای صادراتیمستر کارت قابل شارژمستر کارت مجازی فورینمایندگی کارگوواردات تجهیزات ارتوپدیواردات فلسطينواردات گوشی موبایل از چینورود به کارت بازرگانیویرتاپی به بیت کوین

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها