مدیر خوب باید سلامت و صداقت داشته باشد

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

یک صاحبنظر و پیشکسوت در حوزه صنعت اظهار داشت:

پرویز اخوان گفت:یک مدیر خوب و کارآمد در کنار تحصیلات آکادمیک، تجربه، دانش تخصصی، انگیزه و موارد مشابه دیگر باید سلامت و صداقت داشته باشد.

گروه اقتصادکلان روابط عمومی گروه تجاری ققنوس : فعالیت در سایه سلامت و صداقت بسترساز رشد و بالندگی در جامعه است.

وی ادامه داد: مدیران در تمامی عرصه ها به خصوص صنعتی و اقتصادی باید به این دو مولفه اساسی توجهی جدی داشته باشند.

این صاحبنظر در حوزه صنعت ضمن اشاره به اینکه اعمال تحریم های ظالمانه از سوی دشمنان در کشور تازگی ندارد، گفت: ایران پس از دوران انقلاب همواره در معرض انواع تحریم ها و محدودیت های بین المللی بوده است.

وی افزود: ملت ایران در طول این سال ها با اتکال به خداوند متعال، تعامل، هم افزایی، اعتقاد راسخ، تلاش و کوشش خستگی ناپذیر توانسته قله های موفقیت را یکی پس از دیگر فتح و به رغم تمامی محدودیت ها پیشرفت های قابل قبولی در حوزه های مختلف از خود به نمایش بگذارد.

اخوان تاکید کرد: مدیران صنعتی و اقتصادی در شرایط سخت تحریمی و جنگ اقتصادی باید با انگیزه و برنامه ریزی رو به جلو حرکت کنند.

وی همچنین یادآورشد: جدا از این یک مدیر برای تصمیم گیری صحیح در چنین شرایطی ضمن داشتن استراتژی درست باید به مفهوم کار تیمی و مدیریت بحران نیز اعتقاد راسخ داشته باشد.

رادیو اقتصاد

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x