[ad_1]

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران معتقد است نباید در تفکیک وزارتخانه‌ها عجله کرد چرا که یک مدیر با نگاه کلان و استراتژیک در راس وزارتخانه می‌تواند ادغام را به معنی واقعی در درون وزارتخانه ایجاد کند.

حمیدرضا صالحی در گفت و گو با ایسنا، ‌ گفت:‌ ادغام‌هایی که در چند سال گذشته انجام شده ادغام‌های درستی نبوده است و صرفا به صورت فیزیکی انجام شده و ادغام به شکل ماهوی صورت نگرفته است که بتواند دولتی چابک، کوچک و دولت رگولاتور که تصدی گری‌هایش را کم کند ایجاد کند.

وی ادامه داد:‌ تمام صاحب نظران و فعالان صنعت و تجارت معتقدند که دستور کار درستی برای ادغام تعریف نشده است و این کار را عجولانه انجام شده اما اینکه اکنون برای اینکه از ادغام نتیجه نگرفتیم بخواهیم عجولانه وزارتخانه را تفکیک کنیم نگرانی را برای همه دو چندان می‌کند.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران اضافه کرد: در مسیر توسعه رو به جلو اگر نواقصی وجود دارد باید برطرف شود اینکه وزارت صنعت و بازرگانی با هم یکی شده است ایده درستی بوده است و ما هم در راستای اینکه دولت مان را کوچک تر کنیم به عنوان یک کشور رو به توسعه باید در این مسیر حرکت کنیم.

صالحی تصریح با بیان اینکه باید مدیران استراتژیک در راس وزارتخانه‌ها قرار بگیرند گفت: باید افرادی که در راس وزارتخانه‌های ادغام شده قرار می گیرند نگاه کلان به مسائل داشته باشند و نگاه روزمره نداشته باشند و تفکری داشته باشند که توسعه را دنبال کند و از هر فرصتی برای کشور درآمد و ارزش افزوده بدست بیاورند. اگر چنین فردی باشند ادغام جواب می‌دهد لذا باید توجه کنیم تفکیک وزارتخانه به نوعی برگشت به عقب است و نباید این اقدام را با عجله انجام داد.

بیشتر بخوانید :  برای تنظیم یک قرارداد باید چه اصولی رعایت شود؟

وی اضافه کرد: توصیه مان این است که به جای اینکه دوباره از اول شروع کنیم و به عقب برگردیم فردی را در راس وزارتخانه قرار دهیم که در درون وزارتخانه ادغام را انجام دهد تا به شکل اصولی این کار را انجام شود. اکنون پس از برجام هستیم و نیاز به سرمایه گذاری خارجی داریم و همان اتفاقی در صنعت خودرو ما افتاد باید در بخش‌های دیگر هم بیفتد و این اقدام نیاز به افرادی دارد که به دنبال مسائل کلان باشد. یک وزیر ارشد و مدیر استراتژیک نباید دنبال کارهای روزمره باشد و و مطمئنا یک مدیر با نگاه کلان می‌تواند ادغام را به معنی واقعی در درون خود وزارتخانه اجرا کند.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی پستهاتاق بازرگانی فرم دالاخبار گمرک بیله سوارانتقال پول به حساب سپهبا کارت بازرگانی چکار میتوان کردپست اکسپرسیونیسمپست سریع به ایرانتاریخچه صنعت حمل و نقل هوایی در جهانتبدیل دلار وب مانی به ریالتجهیزات شبکه های کامپیوتریتحقیق درباره ی صرافیترخیص کار استاراترخیص کالا از بندر عباستلفن خدمات بار هوایی سیطرهحقوق حمل ونقل بین المللیحمل امریکا به داعشحمل و ترخیص کالا از دبیحمل و نقل بين الملليحمل و نقل بین المللی کرانه طوسخرید ابزار راپلخرید ابزار قلاویزخرید ابزار منبت کاریخرید ابزار ویترایخرید اینترنتی چوب بامبوخرید اینترنتی لیوان یکبار مصرفخرید پی پال انلاینخرید لوازم جانبی کامپیوتر از چینراهنمای خرید کالا از خارجرهگیری مرسولات سیر و سفرسایت امازون چیستشركت واردات از چينصادرات به گرجستانصرافي چهارراه استانبولصرافی غربصرافی فراز اعتمادعطر کارگوقانون ترخیص کالا از گمرکقوانین صادرات به چینقوانین گمرکات افغانستانقوانین و مقررات گمرکیقیمت حمل کالا از چین به ایرانکارگو شیرازگمرک حیرتانگمرک غرب تهران ادرسگمرک و ترخیص کالامدارک ترخیص کالا از گمرکنحوه انتقال پول به چیننرخ حواله دلار آمریکاواردات خودرو شخصییک بیت کوین رایگان

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها