[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول ، محمد رضوانی فر در شورای مسوولین پالایشگاه روغن سازی آبادان که با حضور مخدومی مدیرعامل تاپیکو برگزار شد ، گفت: روند رشد ایرانول در اکثر شاخص ها خوب است و باید با جدیت ادامه یابد .

وی ضمن تقدیر از مدیریت اسحاقی مدیرعامل ایرانول که توسعه همه جانبه ای را در این شرکت انجام داده است، گفت: شرط بقای هر شرکتی داشتن طرح های توسعه ای می باشد و مطمئنا این شرایط سخت فعلی نیز خواهد گذشت و شرکت هایی که طرح های توسعه ای اجرا کنند در آینده موفق تر خواهند بود.

رضوانی فر بر توجه ویژه به طرح های توسعه ای ، HSE ، توسعه همه جانبه منابع انسانی و پیگیری جدی پرونده های حقوقی تاکید کرد و خواستار استفاده از روش های نوین در بازاریابی محصولات شد .

وی کاهش خام فروشی روغن پایه در ایرانول با هدف افزایش محصول نهایی و سود در سالهای اخیر را استراتژی درست و مناسبی دانست و گفت: افزایش سهم بازار و افزایش ۶۰ درصدی فروش ریالی ایرانول در ۹ ماهه امسال نسبت به سال قبل نشان از استراتژی مناسب این شرکت است و باید در جهت تداوم این روند گام برداشت.

در این دیدار عیسی اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول نیز گزارشی از عملکرد شرکت نفت ایرانول طی پنج سال اخیر ارائه داد و گفت: خوشبختانه با تدوین استراتژی ۱۴۰۴ ایرانول در نه ماهه سالجاری بیش از ۴۰ درصد نسبت به سال قبل روغن موتور فروخته است و این عامل باعث افزایش ۶۰ درصدی سود شرکت نسبت به سال گذشته شده است.

بیشتر بخوانید :  جنایت در پوشش منفعت تجاری / پفک با «ذرت تراریخت دامی» "نصف قیمت" تمام می‌شود- اخبار اقتصادی - اخبار تسنیم

وی تاکید کرد: طی پنج سال اخیر با برنامه ریزی انجام شده رکورد تولید، فروش، صادرات ، سود و فروش محصول نهایی را از اول تاسیس ایرانول تاکنون شکسته ایم.

رضوانی فرمدیرعامل شستا و مخدومی مدیرعامل تاپیکو امروز (۱۹دیماه ۹۷) از پالایشگاه روغن سازی آبادان و مجتمع صنعتی بریم که پس از ۳۶ سال تولید روغن موتور درآنجا انجام شد، بازدید کردند.

انتهای پیام/

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها