[ad_1]

به گزارش تراز ، شرکت سامسونگ از استعفا “کوون اوه هیون”، مدیرعامل این شرکت خبر داد.
 
این شخص، در سامسونگ به علت تبدیل کردن این شرکت به بزرگ‌ترین تولید کننده چیپست در دنیا، به «آقای چیپ» مشهور است و خبر استعفا وی، باعث تعجب بسیاری از طرفداران این شرکت شده است.

رییس یکی از شرکت‌های تحقیقاتی کره “پارک جو گون” در این رابطه می‌گوید: در چنین زمانی عجیب است. درآمد سامسونگ رکوردی کسب کرده است و قرار است در سه ماهه چهارم، حتی درآمد بیشتری داشته باشد، و همه‌ی آن‌ها به دلیل تلاش‌های این شخص می‌باشد.

سامسونگ، علاوه بر اعلام استعفا “کوون اوه هیون”، خبر داده است که قرار است میزان سود کسب شده این شرکت در سه ماهه سوم سال را نیز اعلام کند. شرکت سامسونگ در سه ماهه دوم سال، ۸ میلیارد دلار از چیپست‌ها سود بدست آورده است.

“هیون” ۶۴ ساله، نیمی از عمر خود را در سامسونگ گذرانده است و تا اسفند ماه در مقام مدیرعاملی این شرکت قرار دارد. وی همچنین، از دو سمت دیگر خود در این شرکت نیز استعفا داده است. سامسونگ هنوز جایگزین این شخص را معرفی نکرده است.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی غناارسال پول به فیلیپیناولویت 9 وارداتبیت کوین ماینینگپست سریع Tntتجهیزات شبکه بانکیحساب اسکریلحسابداری واردات کالاحمل بار بین شهریحمل بار فرودگاه امامحمل هوایی بار از چینحمل و نقل آ.غحمل و نقل زمینی چیستحمل و نقل شهری+pptحمل و نقل هواييخريد خانه امريكاخريد كتاب خارجي از آمازونخرید از سایت چینیخرید اینترنتی نایت گاردخرید خط تولید کارخانهخرید دلار وبمانیخرید قالب از سایت های خارجیراهنمای واردات از چینسایت پست اکسپرسستاد ترخیص خودرو رباط کریمشرکت خرید از سایت های خارجیشعبه 663 صادراتصادرات هندصرافی جوانصرافی خلیج فارسفروش خط تولید یونولیتقوانین خرید از چینقیمت خرید دلار و یوروکارت بازرگانی واردات از چینکارگردان پایتختگرفتن کارت بازرگانی زنجانلباس علی اکسپرسمستر کارت هدیهمطلب درباره ی حمل و نقلنحوه ی خرید بسته اینترنتی ایرانسلنرخ حواله يوانهک مستر کارتواردات بنر خام از چینواردات تراکتورواردات خودرو توسط خانواده شهداواردات خودرو لندکروزواردات کاغذ دیواریواردات ورق از چینیادگیری صادرات و واردات

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها