مخالفت مجلس با افزایش قیمت حامل های انرزی

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: تمام اعضای کمیسیون انرژی و اکثریت نمایندگان مجلس مخالف قطعی افزایش بهای سوخت در شرایط کنونی هستند.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ،   فریدون حسنوند  در پایان جلسه مشترک با وزیر نفت گفت: تمام اعضای کمیسیون انرژی و اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی مخالف قطعی افزایش بهای سوخت در شرایط کنونی هستند و هیچ بحثی هم در زمینه اعمال سهمیه بندی سوخت وجود ندارد.
وی تاکید کرد: به صراحت اعلام می‌کنم که مجلس و کمیسیون انرژی مخالف افزایش قیمت هستند.
حسنوند افزود: انچه این روز‌ها در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی در خصوص قیمت‌های انرژی در سال آینده شنیده می‌شود تنها گمانه زنی و نظرات شخصی برخی افراد است و به هیچ وجه چنین طرحی در دستور کار مجلس نیست.
وی همچنین در خصوص سرنوشت طرح جامع انرژی گفت: در این طرح که در کمیسیون انرژی بطور ویژه پیگیری می‌شود از دو وزارتخانه نفت و نیرو در خصوص تکالیف آن‌ها پرسیده شده بود و قرار بود که این دو وزارتخانه طرح اولیه خود را پیشنهاد دهند که این کار انجام شده و پیشنهاد دو وزارتخانه به هیئت دولت فرستاده شده که در صورت تصویب، به مجلس شورای اسلامی فرستاده خواهد شد.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی همچنین درباره طرح برندینگ جایگاه‌های عرضه سوخت نیز افزود: بیش از یک سال قبل این طرح با دعوت از همه فعالان دولتی و بخش خصوصی و جایگاهداران و دریافت نظرات آن‌ها تهیه و در طرح گنجانده شده و در صورت تصویب، بخش مهم دغدغه‌های صنف جایگاه داران را پوشش خواهد داد.

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x