محصولات جدید BMW در راه است +عکس

VID-TEACHING main

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: بی‌ام‌و بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ مدل‌های جدید زیادی را به بازار عرضه خواهد کرد که در ادامه نگاهی به برخی از این مدل‌ها خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، شرکت خودروسازی بی‌ام‌و که مرکز آن در شهر باواریا در آلمان قرار دارد قصد دارد تا برای  افزایش فروش تنوع محصولات خود را بیشتر کند برای این منظور بی‌ام‌و تا سال ۲۰۲۰ مدل‌های جدید زیادی را وارد بازار خواهد کرد که از خودروهای کوچک و ارزان قیمت تا خودروهای لوکس و گران قیمتی همانند بی‌ام‌و سری ۸ را شامل میشود همچنین بی‌ام‌و در آینده‌ای نزدیک پرچمدار خودروهای شاسی بلند خود یعنی مدل X7 را نیز به بازار معرفی خواهد کرد.

بی‌ام‌و همچنین برای اینکه فروش محصولات خود را افزایش دهد قصد دارد تا مدل‌های ارزان قیمتی را نیز تولید کند و برای این کار از پلتفرم دیفرانسیل جلوی جدیدی استفاده خواهد کرد. این پلتفرم در حال حاضر نیز در بی‌ام‌و سری ۱ جدید مورد استفاده قرار گرفته است این پلتفرم با پلت فرم محصولات آینده‌ی مینی یکسان است و به این ترتیب قیمت و هزینه نگهداری محصولات بی‌ام‌و کاهش پیدا خواهد کرد. بی‌ام‌و برنامه دارد تا مدل‌های جدید خود را از نظر تکنولوژیکی هم ارتقا دهد و به این ترتیب امکاناتی را که تا پیش از این تنها در خودروهای گران قیمت لوکس مشاهده می‌کردیم در مدل های پایین‌تر و ارزان قیمت‌تر نیز مشاهده خواهیم کرد، برای مثال بی‌ام‌و قصد دارد تا بطور گسترده از پشت آمپرهای دیجیتالی و صفحه نمایش‌های مالتی مدیای بزرگ در محصولات خود استفاده کند و بی‌ام‌و مدل‌هایی همانند سری ۳ را به فناوری‌های کمکی رانندگی و حتی تکنولوژی رانندگی نیمه خودکار مجهز خواهد کرد.

بی‌ام‌و برای ارتقای بخش فنی محصولات خود نیز برنامه دارد و موتورهای هیبریدی و الکتریکی جدیدی را در کنار موتورهای بنزینی و دیزلی فعلی به بازار عرضه خواهد کرد. در ضمن اعلام شده است که بی‌ام‌و حداقل تا سال آینده همچنان به تولید و عرضه‌ی خودروهای دیزلی در بازار اروپا ادامه خواهد داد. دو سال آینده را باید سال‌های بسیار شلوغ و پرکاری برای این خودروساز باواریایی دانست چون این خودروساز قرار است تا حدود ۲۰ مدل محصول جدید را به سبد محصولات خود اضافه کند که در ادامه نگاهی به برخی از آن‌ها خواهیم داشت.

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x