[ad_1]

به گزارش خبرنگار روابط عمومی گروه تجاری ققنوس به نقل از اسپوتنیک، «سرجی اینوشین» نماینده تجاری روسیه در کشورهای آسیایی گفت: آزاد سازی قوانین بانکداری چین، فرصت دریافت مجوزهای تمام و کمال برای بانک های روسی را بمنظور انجام فعالیت‌های خود در چین مهیا می‌کند.

وی افزود: همیشه برای بانک‌ها شروع بکار عملیات بانکی در چین مشکل بوده است. در حال مطالعه این مسئله هستیم و شاهد پیشرفت آن بوده‌ایم. اقداماتی برداشته شده که به ما اجازه می‌دهد بگوییم که فرصتی برای بانک‌های روسی برای گرفتن مجوز تمام و کمال در چین وجود دارد.

نماینده تجاری روسیه گفت: پیش از این برخی از بانک‌های روسی به چین معرفی شدند؛ اما «وی تی بی» بانک تنها بانکی بود که مجوز دریافت کرد؛ ضمن اینکه مجوز این بانک تمام عملیات‌های بانکی را پوشش نمی‌دهد و «وی تی بی» بانک روسیه نمی‌تواند به عنوان یک بانک تسویه حساب با اختیارات تام امور خود را در چین انجام دهد.

بر پایه این گزارش، روسیه و چین در حال توسعه همکاری اقتصادی خود بایکدیگر به صورت مختلف از جمله ۲ جانبه و چند جانبه مانند بریکس و همکاری اقتصادی آسیا-اقیانوسیه هستند.  

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها