مجمع بیمه تجارت نو برگزار شد

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو، مجمع عمومی فوق العاده بیمه تجارت نو با حضور نمایندگانی از سوی سازمان بورس، بیمه مرکزی، سهامداران، اعضای هیات مدیره شرکت و بیش از ۹۶ درصد سهامداران صبح امروز۱۵ دی ماه برگزار شد.

در ابتدای جلسه مهدی سامری معاون مالی و اقتصادی بیمه تجارت نو که ریاست مجمع را برعهده داشت، در جهت شفاف سازی تصمیم اتخاذ شده، گفت: هیات موسس شرکت در اساسنامه ۲ سال برای تحقق سرمایه ثبتی در نظر گرفتند که مقرر شد سهامداران مابه التفاوت را پرداخت کنند اما بنا به صلاح دید هیات مدیره این تصمیم لغو شده و گزینه افزایش زمان برای رسیدن به سرمایه اولیه روی میز مذاکره قرارگرفت که با مخالفت سازمان بورس اجرایی نشد.

در این مجمع  تاکید شد درفرصتی کوتاه پس از ثبت کاهش سرمایه، مجمع فوق العاده افزایش سرمایه جهت تحقق سرمایه مصوب ۱۵۰ میلیارد تومانی بیمه مرکزی برگزار خواهد شد که این مبلغ از محل موجود مطالبات حال شده سهامداران تامین می شود.

گفتنی است نیما نوراللهی مدیرعامل بیمه تجارت نو در آستانه برگزرای مجمع فوق در جمع خبرنگاران تاکید کرده بود در نتیجه قراردادهای منعقد شده از سوی بیمه تجارت نو با کمیته امداد امام خمینی (ره)، آستان قدس رضوی و نفت و گاز پارسیان آینده درخشانی در انتظار شرکت است و به هیچ عنوان کاهش سرمایه اثر منفی در توانگری مالی این مجموعه نخواهد داشت.

در این جلسه رسیدن به سرمایه ثبتی ۲۵۰ میلیارد تومانی و حفظ ارزش سهام شرکت اولویت هیات مدیره عنوان و به تمامی سهامداران اطمینان خاطر داده شد با وجود کاهش سرمایه از تعداد سهم آنها کاسته نمی شود.

پس ازاستماع توضیحات ارائه شده سهامداران موافقت خود را با کاهش سرمایه اعلام داشتند که درنتیجه پذیرش این تصمیم دستور جلسه مجمع وارد روند اجرایی شد.

در حاشیه مجمع فوق نماینده سازمان بورس به سهامداران خبرداد؛ نماد «بنو» پس ازانجام مراحل اداری فرآیند کاهش سرمایه، به زودی بازگشایی می شود.

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x