[ad_1]

به گزارش تراز ، با پایان انتخابات ریاست جمهوری، وعده‌های دولتی‌ها به مردم یکی پس از دیگری فراموش می‌شود. در تازه‌ترین نمونه از این خلف ‌وعده‌ها،  طرح ثبت‌نام از متقاضیان دریافت مستمری اقشار کم‌درآمد، متوقف شده است. دولت یازدهم در آستانه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، به بهانه اجرای یکی از احکام برنامه ششم، یارانه فروردین افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را ۳ برابر افزایش داد. این در حالی بود که دولت یازدهم اعتقادی به ارائه لایحه برنامه ششم نداشت و حتی روحانی مصوبه مجلس درباره برنامه ششم را ابلاغ نکرد و به جای وی، علی لاریجانی این قانون را  ابلاغ کرد.
با این حال، در زمان تبلیغات انتخاباتی، حسن روحانی و اسحاق جهانگیری بر اقدام دولت در افزایش ۳ برابری یارانه کم‌درآمدها بسیار مانور دادند.
همچنین دستگاه‌های دولتی هم در دوره تبلیغات انتخاباتی از افراد کم‌درآمد دعوت کردند که با ثبت‌نام در سایت خدمات حمایتی، از یارانه ۳ برابری برخوردار شوند.
به عنوان مثال، ۱۸ اردیبهشت  رئیس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: تمام خانوارهایی که درآمد آنها کمتر از میزان تعیین شده در برنامه ششم است، می‌توانند برای دریافت مستمری مددجویی در سامانه خدمات حمایتی ثبت‌نام کنند.

رئیس بهزیستی مستمری تعیین شده برای خانواده‌های پنج نفره و بیشتر را ۴۶۵ هزار تومان، خانوارهای چهار نفره، ۴۱۸ هزار تومان، سه نفره، ۳۲۰ هزار تومان، دو نفره؛ ۲۵۰ هزار تومان و یک نفره را ۱۴۸ هزار تومان اعلام کرد.

۲۶ اردیبهشت هم اسحاق جهانگیری در سخنان تبلیغی خود اعلام کرد: از ابتدای امسال تصمیم گرفتیم به هر خانواده نیازمند ایرانی بین ۲۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان مستمری پرداخت کنیم و در مرحله بعد بر اساس این تصمیم که از ابتدای امسال شروع شده است در مرحله اول تمام افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند و هرکس که بگوید کمتر از این قشر درآمد دارد را شامل خواهد شد.

بیشتر بخوانید :  دستگاه‌های دولتی متهم ردیف اول زمین‌خواری

اما با پایان انتخابات، تمام آن وعده‌ها فراموش شد و اکنون اگر متقاضیان دریافت مستمری مددجوی اقشار کم‌درآمد به سامانه مذکور سر بزنند، به در بسته خواهند خورد.

 

 

در سایت مربوط به ثبت‌نام طرح مستمری مددجویی،‌ مردم با این پاسخ مواجه می‌شوند:‌ مراجعین محترم با عنایت به تغییر در زیر ساخت این سامانه، ثبت نام طرح مستمری مددجویی تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد. ثبت نام مجدد از طریق این سامانه و رسانه های کثیر الانتشار اطلاع رسانی خواهد شد.

بدین ترتیب‌، دولت یازدهم یکی دیگر از وعده‌های خود را کنار گذاشته است.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاانتقال پول به حساب بانک صادراتانتقال پول به حساب شبابان ک صادرات ایرانتجهیزات شبکه رکترخیص داروترخیص کالا در جلفاحساب پي پال چيستحمل بار از تهران به لندنحمل بار و اثاثیهحمل هوایی به انگلیسیحمل و نقل فراگامانحمل و نقل ققنوسخدمات کارگو در چینخرید اینترنتی 4040خرید اینترنتی چای ماچاخرید اینترنتی حلقه نامزدیخرید پاسپورت آمریکاخرید دلار در رشتخرید ملک در خارج از کشورخرید هاست خارجخرید و ترخیص خودروخرید و فروش دلار الکترونیکیشرکت حمل و نقل بین المللیشرکت حمل و نقل دریایی از چینصادرات پستهصادرات سنگ آهنصادرات کد 700صادرات گوشت گربه به چینصدور کارت بازرگانی مشهدصدور مستر كارتصرافی 1 قرونعضویت بیت کوینعوارض گمرک خودروفرستادن پول به حساب دیگرقوانین جدید گمرکیقوانین گمرک بازرگانقوانین گمرکی پاکستانقوانین گمرکی ترکیهکارت بازرگانی شرکتهاکارت بازرگانی قشمکارت بازرگانی گمرکگمرک چابهارگمرک کیشمدیر فنی کارگونحوه ترخیص کالا از ترکیهنرخ حواله به چینواردات پوشاک از آلمانواردات خودرو توسط فرزندان شهداواردات گل مصنوعی از چینواریز به مستر کارت

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها