یکی از انواع دستگاه هایی که برای استخراج نمودن ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه ماینینگ اینوسیلیکون مدل Innosilicon A10 ETHMaster می باشد. این محصول که هم اکنون میتوانید توسط گروه تجاری ققنوس آنرا خریداری کنید با استفاده از الگوریتم EtHash قادر به استخراج نمودن ارزهای دیجیتالی مانند اتریوم، اتریوم کلاسیک، موزیکوین و یوبیک می باشد. هش ریت این محصول که بخشی از تجهیزات ماینینگ محسوب می گردد، برابر با ۴۳۲Mh/s بوده و برق ورودی آن ۱۲ ولت می باشد. مصرف برق که یکی از مهمترین ویژگی های یک ماینر به شمار می رود، در این دستگاه برابر با ۷۴۰ وات بوه و نویزی که توسط این محصول ایجاد می شود برابر با ۷۵ دسی بل است.

 

سایر مشخصات فنی ماینر اینوسیلیکون Innosilicon A10 ETHMaster :

از دیگر ویژگی های این مدل از ماینر اینوسیلیکون برخورداری از یک درگاه اترنت جهت متصل شدن به شبکه و همچنین وجود ۲ عدد فن خنک کننده بوده که با وجود آنها همواره دمای دستگاه در حین فعالیت در حالت معتدلی قرار می گیرد و از داغ شدن بیش از اندازه آن جلوگیری می شود. ماینر A10 ETHMaster در ابعاد ۱۵۵*۱۲۵*۳۶۰ میلیمتر با وزنی برابر با ۵.۴ کیلوگرم تولید شده و به بازار  عرضه گردیده است.

وزن : ۵.۴ کیلوگرم
سطح نویز : ۷۵ دسی بل
تعداد فن خنک کننده : ۲ عدد
نوع ارز دیجیتال قابل استخراج : Ethereum, Ethereum Classic, Musicoin, Ubiq

هم اکنون شما میتوانید برای خرید و ثبت سفارش این کالا با دفتر بازرگانی و شرکت خدمات حمل بار هوایی ققنوس تجارت خاورمیانه ( گروه تجاری ققنوس ) در ایران و یا چین تماس حاصل نمایید تا کارشناسان ما شما را برای مراحل بعدی راهنمایی نمایند .

بیشتر بخوانید :  دعوتنامه های پیش فروش ارسالی خودروسازان ابطال می‌شود- اخبار اقتصادی - اخبار تسنیم

 


 

چرا برای واردات و خرید تجهیزات ماینینگ ققنوس را انتخاب کنید ؟

شرکت بازرگانی و خدمات حمل بار هوایی ققنوس تجارت خاورمیانه ( گروه تجاری ققنوس ) یکی از اولین واردکنندگان تجهیزات ماینینگ در ایران میباشد که به واسطه دفاتر رسمی خود در چین ( شنژن ) و ایران به مشتریان حقیقی و حقوقی بسیاری طی ۱۰ سال فعالیت خود در حوزه واردات ( خرید ، حمل و ترخیص ) این تجهیزات ارائه خدمات کرده است .

لازم به ذکر است گروه تجاری ققنوس تنها شرکت بازرگانی ایرانی میباشد علاوه بر خدمات خرید و تامین خدمات حمل و ترخیص این تجهیزات را به مشتریان خود ارائه مینماید و این به این دلیل میباشد که گروه تجاری ققنوس به عنوان یک شرکت حمل و نقل بار هوایی با دارا بودن مجوزات لازم ( تصویر مجوز خدمات حمل بار هوایی از سازمان هواپیمایی کشوری ) و با داشتن سرویس های منظم حمل بار از مبدا چین و کشورهایی آسیایی شرقی به ایران و و با دارا بودن دفتر رسمی در فرودگاه امام خمینی و تیم ترخیص اختصاصی خود در گمرک فرودگاه امام یکی از اصلی ترین گزینه ها برای خریداران تجهیزات ماینینگ در کشور میباشد.

برای اطلاع از سوابق گروه تجاری ققنوس میتوانید رزومه این شرکت را از این لینک ( دانلود رزومه ) دریافت کرده و یا از طریق بخش تماس با ما با دفاتر این شرکت در ایران و چین تماس حاصل نمایید.

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها