لطمات جبران ناپذیر اغتشاشات اخیر بر کسب مردم و تجارت خارجی ایران

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

غلامعلی فارغی رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در واکنش به اغتشاشات روزهای اخیر اظهار کرد: بخشی از ناآرامی‌های روزهای اخیر ممکن است ناشی از مسائل اقتصادی باشد اما مسائل اقتصادی در واقع دستاویزی برای تحریک مردم قرار گرفته است.

وی افزود: مردم می‌دانند این نوع حرکات تحریک‌آمیز به نفع کشور نیست و تا به امروز نیز سعی کرده‌اند که مسائل خود را به شکل مدنی و اصولی پیش ببرند و بعد از این نیز همین‌طور خواهد بود و کسانی که اقدام به تخریب اموال می‌کنند صف جداگانه‌ای از مردم دارند.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: وقتی درباره موضوع گرانی تخم مرغ صحبت می‌شود باید توجه شود که سهل‌انگاری صددرصدی متوجه دولت نیست زیرا اتفاقی است که در سطح جهان افتاده و ما نیز از آن تاثیر پذیرفته‌ایم.

ویبا بیان اینکه مردم وقتی در جریان این مشکلات باشند توجیه خواهند بود، تصریح کرد: دولت نیز برای واردات این محصول اقدام کرده است و در چند روز آینده شاهد تعادل بیشتر بازار خواهیم بود.

فاروغی با بیان اینکه اتفاقات روزهای اخیر به طور قطع روی کسب و کار مردم تاثیر گذاشته است، گفت:  قیمت‌های ارز و بورس از این نا آرامی ها تاثیر پذیر هستند و انعکاس آن بر بخش‌های مختلف اقتصادی کشور نظیر کشاورزی و صنعت و تولید خواهد بود.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر اینکه اقتصاد کشور به طور قطع از اغتشاشات روزهای اخیر تاثیر پذیر خواهد بود گفت: این نا آرامی‌ها ما را دچار مشکل می‌کند زیرا این امر فضای ناامنی بر اقتصاد تحمیل می‌کند.

وی در پایان گفت: در نتجیه این اغتشاشات، نگاه از  بیرون به کشورمان باعث القای فضای ناآرامی اقتصاد در ایران می‌کند و در نتیجه این امر بر روی تجارت ما با سایر کشورها تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x